Nu Online
Momenteel zijn er 622 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

enveloppendoos van AVA in hartvorm beschilderen? Hoe? Tips?

4-3-2012 8:24:07
Dag

Ik heb een enveloppendoos gekocht bij AVA in hartjesvorm. Nu zou ik die graag in een andere kleur spuiten/schilderen (nu is hij wit) in de stijl van de uitnodigingen (paars en zwart).
Heeft iemand dit al gedaan? welke verf/spuitbus heb je gebruikt? hoe heb je dat aangepakt?

Ik heb een beetje schrik dat de doos erna niet meer dicht zal kunnen of dat hij door de verf kapot zou zijn.

alle tips en ideeen welkom!

Caroline
12-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 2615

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik4-3-2012 9:08:33

Ik zou gewoon plakkaatverf nemen of eens informeren bij Ava zelf of een hobbywinkel(als je zeker wil zijn),die zullen dat wel het beste weten.

Veel succes

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik4-3-2012 9:59:28

ik zou sowieso spuiten dat brengt een dunner laagje aan en maakt de doos minder 'nat' dat geeft meer kans dat de doos niet kapot gaat.

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik4-3-2012 10:12:55

Ik heb hem geschilderd met verf om behangpapier te schilderen en het is supermooi! Ik ben met m'n uitnodiging naar een colora winkel geweest omdat ik de identieke kleur van mijn uitnodiging wou en dat is perfect gelukt. Met 2 dunne laagjes is alles perfect gekleurd en de doos kan zeker nog toe. Veel succes alvast.

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik4-3-2012 12:39:29

ik denk idd dat je dat met egewone verf of muurverf kunt doen maar ik zou dan een rolletje nemen om te schilderen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...