TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nathalie
14-7-2012
|
4-3-2012 12:54:53
hallo, wij hebben ook de vaste organist van de kerk bij onze trouw. Ik heb nog maar enkele ideetjes Ave Maria Bach Turkish March Mozart en ook de Canon van Pachelbel. Je hebt mijn verloofde op ideeën gebracht met Star Wars!
|
|
Sara
6-10-2012
|
4-3-2012 13:06:05
@Nathalie: owjah het ave maria stond ook op ons lijstje. ik ga de andere een keertje opzoeken.
jah star wars past totaal bij mijn geeky verloofde :-p ik ben er ook zeker van dat er bij de gasten traantjes gaan vloeien bij die muziek
betalen jullie eigenlijk de organist en zoja hoeveel? kwestie van voorbereid te zijn he ;-)
|
|
Nathalie
14-7-2012
|
4-3-2012 13:16:09
In Brugge is de organist inbegrepen in de prijs van de kerk
|
|
tima
8-9-2012
|
4-3-2012 13:57:04
hier in diksmuide wast voor de ene €35 de andere rond €80 naar wat ze me vertelde wedding in heaven by remember white http://www.youtube.com/watch?v=wZokb-o0yEs het liedje van huwelijk sound of music
|
|
Katrien
23-6-2012
|
4-3-2012 16:42:32
Wij wilden ook eerst alleen maar een organist,
Maar die vertelde ons idd dat een orgel als enige instrument nogal Adams Family-achtig klonk :D.
De ideale oplossing volgens hem was om er nog een violist bij te nemen, wat we dus ook gedaan hebben.
Daardoor kunnen we hen zowat elk liedje laten spelen.
Voor de twee samen kostte het ons 400 euro.
In april gaan ze samen de paasmis verzorgen in de kathedraal van Antwerpen en dan gaan we luisteren.
Ben benieuwd!
Btw, deze liedjes gaan we hen laten spelen:
'Arrival of the Queen of Sheba' van handel, solo door de violist, wanneer de gasten aan het binnenkomen zijn
'Canon in d' van Pachelbel voor het binnenkomen van de suite
'Wedding march' van mendelssohn bij mijn intrede
'You raise me up' na de eerste lezing
'Romantic piece nr 1' van dvorak, solo gespeeld door de violist
'La primavera' van vivaldi, ook een solo (de superlange versie duurt bijna 15min, ideaal voor de communie dus)
'Ave Maria' van Mozart
'Bridal march' van Wagner bij het buitengaan
|
|
sarah
17-12-2011
|
5-3-2012 18:40:36
Bon , wij hadden de volgende klassieke muziek ( was wel koperkwintet , maar veel trumpet voluntaries zijn initieel voor orgel geschreven)  Wij hadden de keuze orgel of andere live muziek. Mijn ventje speelt zelf trompet dus de keuze was heel snel gemaakt! Itrede La Rejouissance- Handel Trumpet Voluntary - Stanley ( je moet maar eens zoeken op you tube) Purcell is een andere componist die ook trumpet voluntaries heeft Lezing In Dreams - H hore ( is van LOTR ) zeer impressionant met Hoorn- dus orgel zal ook wel gaan :) Ondertekening Air- Bach ( mss iets minder op Orgel) Offerande Hallelujah- Cohen Gabriels Oboe - Morricone Communie Canon D - Pachelbel Comptine d'un autre Ete - Y Tiersen Slotgebed Rondeau Abdelazer Suite- Purcell ( echt prachtig stuk!) Uittrede ( totaal iets anders) TuxedoJunction - E Hawkins ( is veel meer bigband achtig - ) Ik vind klassieke muziek echt prachtig tijdens en huwelijksmis en we hebben echt super veel complimenten gehad. Het wordt jammer genoeg bijna nooit meer gedaan.( dus geen evidente keuze) Als je nog inspiratie zoekt laat maar weten :) Groetjes Sarah
|
|
Silke
6-10-2012
|
9-4-2012 19:31:13
Sara,
Wij waren ook nog op zoek naar een intredelied voor mijn verloofde en de suite en ik vertelde hem dat welke muziek jullie gebruiken... en ja... nu wil hij ook binnenkomen op Star Wars! Wat is dat toch met die mannen en die films? :-)
Verder kan ik je niet veel verder helpen met klassiekere muziek. Wat ik wel graag hoor is Yiruma - River flows in you en Grieg - Morningmood.
Groetjes
|
|
Nathalie
14-7-2012
|
14-4-2012 20:17:21
hallo Sara, we hebben dit voorstel gekregen van de organist:
Intrede : Allegro uit het Concerto in G : Johann Sebastian Bach Vergevingsmoment : harp na 1ste lezing : harp Na Huwelijksinzegening : Trumpet Voluntary : Henry Purcell Offerande : Menuet Gothique : Léon Boëllmann Communie : Harp Sortie : Toccata : Théodore Dubois
groetjes, Nathalie
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|