Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Stickers voor envloppen

4-3-2012 13:41:38
Hallo!

Wij hebben alle twee niet zo'n super mooi geschrift..
Dus zouden we graag met stickers/etiketten willen werken.
Maar weet iemand hoe dat moet?
Met welk programma?

Grtjs !

stephanie
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 823

Evelien
25-2-2012
 Meld misbruik4-3-2012 13:54:38

Wij hebben ook met etiketten gewerkt. Je kan dit eenvoudig met Word maken.

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik4-3-2012 14:50:24

Hey,
Je maakt best een lijst (in excel) aan met alle gegevens.
een kolom met de naam, eentje met het adres, eentje met de postcode, enz..
Daarna kun je dit via 'afdruk samenvoegen' in word op etiketten drukken.
Als je dit nog nooit gedaan hebt, haal je er misschien wel best iemand bij die het kan. Het is niet zo moeilijk maar als je geen idee hebt hoe eraan beginnen is het zo evident niet :-)
Misschien een tip : je kunt dit rechtstreeks drukken op je enveloppen ook.
Ik heb dit gedaan met mijn enveloppen van onze geboortekaartjes en ik persoonlijk vind dit toch iets mooier dan met een etiket.

Als je niemand weet, stuur ik je de werkwijze wel eens door via mail. Dan heb je toch al een ideetje.

Groetjes

Sharon
2-6-2012
 Meld misbruik4-3-2012 16:40:08

Werkt dat om je enveloppen door de printer te halen ja?
Komt het er dan niet scheef op te staan? Of heb je dan de enveloppen op een A4 papier bevestigd voordat je ze door de printer haalt?
Dat klinkt inderdaad veel mooier dan met etiketten! Ben benieuwd.

Groetjes Sharon

Yana
23-6-2012
 Meld misbruik4-3-2012 16:59:39

Ik zou het ook al wel eens willen weten hoe je enveloppen door de printer haalt. :-)
Info is altijd welkom --> yana_deleeuw@hotmail.com

Groetjes

letizia
19-5-2012
 Meld misbruik4-3-2012 17:03:20

Wij doen het ook met excel! Maar twijfel nog tussen etiketten of op enveloppe...

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik4-3-2012 17:06:52

@ Sharon :
ja hoor, dat lukt prima. Bij mijn printer (en de meeste toch) heb je een verstelbaar stuk. Dit kun je verschuiven op de grote van je papier en/of enveloppen. Zo kan dit niet meer bewegen en komt de tekst niet scheef te staan.
Je moet bij je printer opties ook altijd aangeven dat het over enveloppen gaat en dan zet hij de tekst op de juiste plaats.
Misschien anders eerst een proberen met een gewone envelop, dan zie je waar en hoe je de eveloppen moet inbrengen.

Groetjes

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik4-3-2012 17:23:50

Ik heb transparante labels gebruikt. Die zie je quasi niet en dat is makkelijker om te printen dan al je enveloppen een voor een te doen.

Yana
23-6-2012
 Meld misbruik4-3-2012 18:20:45

@ Mieke:
In welk programma doe jij dat dan? Word? Want als ik bij afdrukken enveloppe selecteer dan staat mijn tekst in de verkeerde richting. :-)

Groetjes

Mieke
1-6-2012
 Meld misbruik4-3-2012 22:34:28

@ Gitte:
Waar vind je die transparante labels?Ik zie dit ook net iets beter zitten dan rechtstreeks op enveloppen te drukken ( ben er niet echt handig in).
groetjes

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik5-3-2012 7:56:33

euhm... ik heb die labels dus gewoon van't werk Wij hebben die hier jaren geleden in huis gehaald toen de naam van ons bedrijf werd aangepast om dat aan te kondigen en er lag hier dus nog een overschotje.
Het zijn er van Avery, de referentie is L7560.

Kelly
4-8-2012
 Meld misbruik8-3-2012 12:06:25

Hoi, Heb ook mijn adressen op etiketten gedrukt, gewoon in de ava etiketten gekocht. Je kan in word kiezen welke etiketten je hebt (staat een code op de verpakking), op je document komen dan lijnen staan (net een tabel), dan kan je gewoon je adressen typen. En afdrukken... Grtz xxx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...