Nu Online
Momenteel zijn er 197 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek me to you

4-3-2012 15:06:45
hallo, iemand ervaring met gastenboek me to you?? hoe ziet het eruit van binnen?? ook enkel witte blz zoals de rest??
Ik heb er gisteren een paar bekeken in de ava, vandaar mijn vraag!

gisteren de ringen gaan halen, ben er verliefd, echt mooi, wel duur prijskaartje maar ja he,....

groetjes en nog een prettige zondag!

treesje
10-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 591

Katrien
28-4-2012
 Meld misbruik4-3-2012 15:47:54

Wij hebben een gastenboek van me to you besteld via het internet en komt van Engeland. Aan de binnenkant hebben de bladen een mooi kleurtje net zoals aan de buitenkant, er staan me to you beertjes in de hoek onderaan en bovenaan staat 'to the bride en the groom'. Uiteraard in het engels omdat we hem besteld hebben via ebay in Engeland. Als je dat niet erg zou vinden dat het in het engels is wij hebben die denk ik met verzending bij 15 euro betaald!!
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...