Terug naar overzicht
het is jou feest niks is er over geniet ervan
Zie het als een soort van thema voor je feest!
inderdaad, als jij dat wil, moet je het doen! is wel tof idee ivm ringen en gastenboek.onze kindjes hebben elk een me to you beertje om vast te houden tijdens de ceremonie :)
hallo, moet ik de uitnodigingen dan ook in de stijl doen van me to you? wat denken jullie??
Het is idd jouw feest, maar denk je niet dat het een beetje 'te' zal zijn?? Ik ben natuurlijk al een oudere bruid.....
@Pascale, ja ik ben nu ook niet bepaald een jonge bruid ze, heb er hier al over zitten nadenken, enkel een tafeltje met me to you, zoals een koppelbeertje en het gastenboek en ringkussentje denk ik, daar zal het wel blijven. Voor de rest is het misschien toch wat overdreven zeker. Mijn ventje moet er ook nog mee gediend zijn he, :-)
just daarmee, het is nog altijd een huwelijk hé....ik zou er niet mee moeten afkomen :-)Hij zou direct zeggen : zijn we 4 jaar of prille veertigers hahahahah
een collega van mij heeft tot aan de bedankingen toe me to you gebruikt kdenk zelfs dat er ook zon beertje op de uitnodiging stond maar kbent niet zeker dus het kan zeker maar je moet het samen graag zien natuurlijk . http://www.wijtrouwen.com/nl/forum/?msgid=245113
je hebt er zelfs postzegels van om je uitnodigingen te versturen :)