Nu Online
Momenteel zijn er 203 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

mensen en voetbal...grrr...

4-3-2012 16:58:10
Wat is dat toch met mensen en voetbal? Grrr...
Ik begrijp dat echt niet...beslaat voetbal letterlijk elk aspect uit het leven???

Op onze uitnodiging staat bij dresscode: 'a touch of purple'
Nu had de vrouw van een collega van mijn ventje al commentaar gegeven da ze NIET de kleuren van Anderlecht gaat dragen...a nee, wat zij supportert voor 'den Antwerp'...
En dan al de vraag (over mij dan)...Zij is toch nie voor anderlecht e?!

WHO CARES!

Ik vraag toch niet da ze een paars-wit gestreept kleedje gaat aandoen? Ze heeft me zelfs een mail gestuurd met de vraag..."Waarom paars?????" (ja..met al de vraagtekens erbij..)

Ik heb haar uitgelegd dat 't een symbolische kleur is voor ons (lievelingskleur van m'n oma) en dat we daarvoor dit gekozen hebben. Ik heb er vriendelijk bijgezegd dat ik de mensen zeker NIET ga verplichten om iets paars aan te doen maar dat 't gewoon leuk zou zijn...

Pff...erger me dood aan zulke commentaren... (de ergernissen beginnen al..)

Melissa
11-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 23 | Gelezen: 1345

inge
15-9-2012
 Meld misbruik4-3-2012 17:05:31

Flauw he. Niet aantrekken. Heb jij je uitnodigingen al verstuurd dan?
Groetjes.

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik4-3-2012 17:33:12

Inderdaad, heel flauw...

Ze zijn nog niet verstuurd, maar mijn ventje had alvast de uitnodigingen voor zijn collega's meegenomen naar't werk.

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik4-3-2012 17:38:05

dit vind ik echt flauw.
en idd niks van aantrekken jij moet jullie dag niet door zo iemand laten verpesten.

gr francis

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik4-3-2012 18:03:40

Oh echt verschrikkelijk hatelijk! Ik vind dieje stomme voetbal zo ongelooflijk overroepen! Een stel venten die als idioten de longen uit hun lijf lopen achter een stom wit balleke...waarbij er constant discussies zijn over buitenspel en dat scheidsrechters fout fluiten (djeezes installeert dan camera's zoals bij tennis...gedaan met discussiëren) en worden heelder steden verbouwd door hooligans die dat er niet tegen kunnen dat hun ploegje verliest! En dan inderdaad altijd die nutteloze discussies over kleuren! My god..niet alles draait om dat spelleke! Ik zou mij er dus geen flut van aantrekken dat mensen alleen maar in hun eigen wereldje kunnen leven en zich niet kunnen opstellen voor wat er voor andere achter zit! Als die kleur voor jullie een speciale betekenis heeft, gewoon doen! Kvind dat ze trouwens echt wel veel pretentie heeft...het is toch jullie trouwfeest, wat heeft zij daar zich mee te moeien!

Maar zij gaat er alleszins maar raar bijlopen als iedereen in jullie thema-kleur komt en alleen zij niet...dus op die manier denk je dan maar 'bwaha in your face!'

Dus zo'n bekrompen reacties gewoon negeren!

Lieve groetjes

Chantal

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik4-3-2012 18:16:05

Lol chantal
kzie er het nut ook nie van in...

Melissa, wat een onnozele opmerking van die vrouw!

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik4-3-2012 18:20:29

Haha, volgens mij is het duidelijk dat ik echt geen fan ben van voetbal !

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik4-3-2012 18:26:52

bwa
tis te hopen dat frederick niet sjot dan!
Swat, we wijken af...

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik4-3-2012 18:27:05

Hihi!! :-)
Chantal heeft gelijk...je mag er op rekenen dat 90% van de mensen zich graag zullen aanpassen en moeite zullen doen voor een paars accessoire of een paars kledingstuk!
En als zij het dan niet doet, zullen de anderen haar zeker eens bekijken van 'kleurenblind??'...dus ni aantrekken!

groetjes!

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik4-3-2012 18:33:06

En kijk...net hiervoor kom ik hier dus zo vaak piepen op het forum he...
Hier kan je over alles eens zagen en klagen..en niemand die commentaar heeft...hmmm...zaaaaalig...

Weet je, mijn ventje kijkt ook graag voetbal enzo...Ik zie er ook het nut nie van in...achter nen bal lopen en als je hem hebt, weer wegschoppen...
Maar mijn ventje heeft toch nog nooit de link gelegd tussen ons kleur en voetbal zenne...hij zou eens moeten durven! hihi...
Nee serieus..'t is gewoon een rot-opmerking en ik HOOP da ze zwaar uit de toon valt..

Petra
1-9-2012
 Meld misbruik4-3-2012 18:48:39

pf, ier net hetzelfde, nu ni vo onze trouw, ma als kik iets paars aandoe, of mijn ventje, altijd commentaar, terwijl da 1 van men lievelingskleuren zijn, zo hatelijk... als ze ni 1 dag iets paars kan aandoen vo dieje voetbal, laat ze mr doen, iedereen ga iets paars hebben, wie zal zich dan belachelijk voelen? de rest of zij? ZIJ !

lien
4-5-2013
 Meld misbruik4-3-2012 19:43:14

mo seeeeg , ik ben ook een voetbalsupporter (Westerlo). Maar als er iemand trouwt en die vraagt mij om in het blauw en wit te komen (kleuren van onze rivaal) ga ik daar echt niet over zagen zenne. djeezes wat een ***

hehe ik zou zo in men gat gebeten zijn dak aan mijne DJ zou vragen om het clublied van rsca te spelen :p !!

in ieder geval, trek er u niks van aan. overal zitten zo van die marginale gevallen die eens moeten kunnen opvallen.

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik4-3-2012 19:58:16

Lien...je brengt mij op ideeën......

Daisy
20-7-2012
 Meld misbruik4-3-2012 20:49:12

T is inderdaad jullie dag, wat flauw van die ****. Wat een lef van haar om je een mailke te sturen, ze is tenslotte maar da vrouw van een collega. Pff, negeren die handel. Dat zijn van die ongelukkige mensen waarvoor je nooit goed kunt doen. Geniet van je dagje, al je geliefden zullen zeker stralen met hun paarse toets !!

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik4-3-2012 20:50:55

wahahaha lien, slecht vel!

melissa, laat ze zeveren zeg. zelf ben ik vroeger zwaar supporter geweest van Standard maar om nu te zeggen dat ik nooit geen kleur van een andere ploeg zou aandoen...man zeg, waar zijde mee bezig dan!

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik4-3-2012 21:42:48

Pffff, voetbal, spreek er mij niet over! Wij zijn getrouwd op de dag dat Genk de finale van de beker moest spelen, we woonden toen nog in Hasselt en veel van mijn toenmaile collega's waren hevige supporter... Gevolg: heel wat afzeggingen, zelf van degene die eerst gezegd hadden dat ze gingen komen... Trek het je vooral niet aan! Het is jullie feest en jullie bepalen de dresscode. Ze zal zich inderdaad niet op haar gemak voelen als ze ziet dat zij de enige is die geen paars aan heeft.

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik4-3-2012 23:18:12

@Ann...hehe, nee Frederick voetbalt gelukkig niet meer (kan hij niet meer met zijn knie - ooit aan geopereerd geweest)...dus hij houdt het nu bij vissen (en da's dan nog wel leuk...in de zomer kan ik dan op een stoeltje naast hem gaan zitten en wat zitten zonnen !). Voetbal op tv jammer genoeg nog wel...maar ja, dan hou ik mij maar wa bezig met mijn hobby's!

En on topic: iedereen heeft hier gelijk! Echt helemaal niks van aantrekken en haha idd speciaal het clublied spelen...ik denk dat er dan stoom uit de oren van die vrouw komt !

Lieve groetjes

Chantal

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik5-3-2012 5:21:27

hey leuk dat er nog iemand van paars houdt :)
Ons thema is ook zwart met paars (het is mijn lievelingskleur en het is zo wat gegroeid door de uitnodiging en dan mijn paars trouwkleed)
We hebben uren gezocht naar een bijpassende das (het was nogal moeilijk paars blijkbaar)

Ik zou me het niet te veel aantrekken.

veel succes

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik5-3-2012 7:50:41

Zoals de meeste dames hierboven zeggen: niet van aantrekken, zij zal uit de boot vallen. Maar da's toch idd lef hebben om hiervoor 'n mailtje te sturen..
Maar ik ken het, ik ben consulente bij Mylène en we hadden tot voor kort 'n roze-paars halskettinkje als geschenk voor onze gastvrouwen. En (je hoort me al komen) sommige dames moesten hem niet hebben want hunne vent was voor Club.

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik6-3-2012 11:56:04

Ik vind het bizar dat iedereen bij paars aan Anderlecht denkt, maar niemand maakt de associatie met bv Standard (of Antwerp) als er iemand "a touch of red" als dresscode heeft
Trouwens, als ze zo'n hevige Antwerp supporter is, zou je eerder denken dat ze paars associeert met den Beerschot...

Ik vind het een bijzonder kinderachtige reactie. Dat heeft niks te maken met voetbalsupporter zijn. Ik ben zelf Anderlecht supporter, heb al meer dan tien jaar een abonnement, maar geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt om een dresscode op een trouwfeest met voetbal te linken (en dan moeilijk te doen als het mijn kleur niet is.) Dat heeft toch gewoon niets met elkaar te maken?

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik8-3-2012 17:26:27

Ik vind ook dat dat helemaal niets te maken heeft met elkaar...
Ik ken best nog véél voetbal-supporters maar heb toch nog nooit een opmerking gehad hoor...en nu..pff...

By the way...stuurde ze een mailtje terug dat ze "speciaal voor ons" zich er voor 1 keer zal overzetten...want dat doet ze niet voor iedereen hoor... Alstublief zeg...

Raïssa
28-12-2012
 Meld misbruik9-3-2012 9:25:37

majazeg... het lef van sommigen...

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik9-3-2012 10:51:18

LOL
Melissa, dat meen je niet

Zie het maar als een compliment, jij bent blijkbaar belangrijk genoeg om toch paars te dragen, hoe vreselijk ze dat eigenlijk ook vindt. ;-)

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik9-3-2012 19:19:16

Hihi...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...