Terug naar overzicht
ikea? daar hebben ze zo theelichtjes in verschillende kleuren zonder geur
Ik heb net eens op de site van de ikea gekeken en vond daar enkel rode kaarsjes zonder geur. Misschien in de casa?
mijn mama maakt haar kaarsjes zelf...makkelijk én goedkoop..en ik denk zelfs (maar weet het niet zeker) dat ze al haar spullen daarvoor in ikea koopt..misschien ook een leuk ideetje, voor iemand die een beetje creatief is ;)
ik weet dat ze in verschillende dagcentra voor gehandicapten vaak kaarsen maken als activiteit doen (bij ons in het dagcentrum ook). misschien kan je eens zoeken bij een dagcentrum in de buurt en eens navragen. of de kaarskesprocessie in Lummen ? dit is een kaarsenwinkel !!
Hey Als ik je een tip mag gegeven Het dagcentrum van Intesa Selko art, gevestigd in Herk-de-Stad maken heel mooie kaarsen in alle kleuren en formaten. Voor alle info hieronder de gegevens.Selko Art Business Park - Unit 12 (achterzijde) Steenweg 3 3540 Berbroek (Herk-de-Stad) Tel. 089 / 41.66.30 Je kan ook een kijkje nemen op hun websitehttp://www.selko-art.be/home.html veel succesGroetjes
Hoi, wij hebben hier hetzelfde probleem. We zijn gisteren naar Ikea geweest maar alle gekleurde theelichtjes zijn geurend behalve de donker rode. Vandaag naar de Ava gereden in de hoop op meer succes maar ook daar gekleurde én geurende kaarsjes. Ook hier zijn dus tips meer dan welkom (ook waar je ze niet vindt, om rondrijden voor niets te vermijden :-)).
ik zag vorige week in de aldi niet geurend theelichtjes in verschillende kleuren. was wel vorige week, maar mss dat er deze week nog zijn !!
Hoi Lien,Inderdaad, in de Aldi hebben we nog paarse, niet geurende theelichtjes gevonden!!!Bedankt voor de tips, iedereen!!!!!