Nu Online
Momenteel zijn er 247 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

paarse theelichtjes??

4-3-2012 17:48:06
Hallo,

Wij zijn bezig met onze bedankjes.
Daarvoor ben ik op zoek naar theelicht-kaarsjes, in paarse tinten.

Ik weet dat die bestaan, maar voor zover ik weet zijn dit dan kaarsjes met lavendelgeur.
we verkiezen dus kaarsjes zonder geur.

Heeft iemand een idee waar ik dit zou vinden?

Alvast bedankt!!!

tine
19-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 835

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik4-3-2012 18:01:38

ikea? daar hebben ze zo theelichtjes in verschillende kleuren zonder geur

Katrien
28-4-2012
 Meld misbruik4-3-2012 18:37:29

Ik heb net eens op de site van de ikea gekeken en vond daar enkel rode kaarsjes zonder geur.
Misschien in de casa?

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik4-3-2012 19:08:47

mijn mama maakt haar kaarsjes zelf...makkelijk én goedkoop..en ik denk zelfs (maar weet het niet zeker) dat ze al haar spullen daarvoor in ikea koopt..
misschien ook een leuk ideetje, voor iemand die een beetje creatief is ;)

lien
4-5-2013
 Meld misbruik4-3-2012 19:37:28

ik weet dat ze in verschillende dagcentra voor gehandicapten vaak kaarsen maken als activiteit doen (bij ons in het dagcentrum ook). misschien kan je eens zoeken bij een dagcentrum in de buurt en eens navragen.

of de kaarskesprocessie in Lummen ? dit is een kaarsenwinkel !!

Ramona

Meld misbruik4-3-2012 21:05:06

Hey

Als ik je een tip mag gegeven

Het dagcentrum van Intesa Selko art, gevestigd in Herk-de-Stad maken heel mooie kaarsen in alle kleuren en formaten. Voor alle info hieronder de gegevens.

Selko Art
Business Park - Unit 12 (achterzijde)
Steenweg 3
3540 Berbroek (Herk-de-Stad)

Tel. 089 / 41.66.30

Je kan ook een kijkje nemen op hun website

http://www.selko-art.be/home.html

veel succes

Groetjes

Stefanie
25-5-2012
 Meld misbruik21-4-2012 16:34:20

Hoi,

wij hebben hier hetzelfde probleem. We zijn gisteren naar Ikea geweest maar alle gekleurde theelichtjes zijn geurend behalve de donker rode. Vandaag naar de Ava gereden in de hoop op meer succes maar ook daar gekleurde én geurende kaarsjes.
Ook hier zijn dus tips meer dan welkom (ook waar je ze niet vindt, om rondrijden voor niets te vermijden :-)).

lien
4-5-2013
 Meld misbruik21-4-2012 18:01:15

ik zag vorige week in de aldi niet geurend theelichtjes in verschillende kleuren. was wel vorige week, maar mss dat er deze week nog zijn !!

tine
19-5-2012
 Meld misbruik22-4-2012 9:38:31

Hoi Lien,

Inderdaad, in de Aldi hebben we nog paarse, niet geurende theelichtjes gevonden!!!

Bedankt voor de tips, iedereen!!!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...