Terug naar overzicht
elaba,kheb jullie zien zitten, wij waren er ook!
wij gaan in juni gaan proeven ;-)
Hello!!Nu je het zegt, jullie zaten dicht bij die rode muur hé? jij met je rug ernaar toe?Haha amai :) sterk van je dat je dat weet!
Tamara,Nemen jullie menu tortelduif?Bij ons is het nog zeer lang voor we trouwen, maar we gaan geregeld eens iets gaan eten dus leek het wel leuk omdat daar te doen!En Stephanie wat hebben jullie genomen?
inderdaad menu tortelduif. jammer genoeg was het hoofdgerecht niet mijn ding maar ik heb het wel gezegd. ze hebben een oplossing gezocht en het tweede hoofdgerecht dat we normaal doorgegeven hadden hebben ze voor ons nog gemaakt (en da gratis e!). super service en super vriendelijke mensen!!!als soep is het Agnès sorel roomsoep en het hoofgerecht is kip (of parelhoen, kweet et nie precies meer) gevuld met ardeense ham.
Wat had je eerst genomen als hoofdgerecht dan?Wij hebben de soep van 3 selders genomen ( ik ben niet zo'n soepeter maar toch lustte ik dit zeer graag)Wij hebben parelhoenfilet gegeten met madeira saus en kroketjes.
ja, de tortelduifzal wel de agnes sorelsoep vervangen door iets andersvan hoofdgerecht weet ik het nog niet
er zijn zoveel hoofdgerechten en het klinkt allemaal zo lekker hé :)!soepje van 3 selders was lekker hoor Tamara!
Als ik dit hoor ben ik toch heel blij dat we voor het vijverhof gekozen hebben. Hoe gaat dat in zijn werk voor dat proeven enzo. Kostprijs?
Amai super om te horen, wij gaan binnenkort ook een afspraak maken om te gaan proeven
Charlotte, je betaalt gewoon de prijs die op de prijslijst staat. Dus soep was 4,40eur en hoofdgerecht voor ons €14,20.We kregen wel nog gratis schuimwijn en 4 kleine hapjes.
en gratis koffie! ik kreeg een gratis cola omdat ik geen koffie dronk.
Ik zie het al helemaal zitten. Bedankt ;-)