Terug naar overzicht
wij gaan waarschijnlijk de feestviltjes nemen en ook een gastenboek,maar voor het gastenboek, ga ik met losse bladen werken, zodat ik zelf een album ervan kan maken.de wegwerpcamera's zijn hier ook al gepasseerd, onze fotograaf zegt ook om dat te nemen owv de leuke foto's die ermee genomen worden.nadeel: het ontwikkelen en niet weten of er wel mooie foto's gaan opstaan...Dus eigenlijk durf ik ook wel meerdere dingen te nemen hoor!
Ja we hebben wel een fotograaf voor 's avonds ( vriend van mijn papa) Maar ik zou het echt voor de leuke foto's doen. Weet je je kan niet overal zijn en ook niet aan elke tafel he :o) Wij twijfelen of we alles in een mandje op tafel gaan zetten, dan zijn ze nieuwsgierig naar wat er in zit en zijn ze er snel mee weg :o) Maar ik twijfel toch nog een beetje of het niet ''te'' veel is.Of mag het op die dag toch dat ietsje meer zijn :o)
op die dag mag het net ietsje meer zijn ;-)wij hebben dan ook nog steeds een fotograaf tijdens het avondfeest, maar zoals je zegt, voor de echt leuke foto's is het toch wel aan te raden, denk ik.je kan het natuurlijk uitleggen in je speech, eh ;-)
Haai,ik heb ook lang getwijfeld tussen wegwerpcamera'tjes te leggen maar ga het anders oplossen;Een keer de tafelschikking rond is per tafel één of twee personen aanspreken en vragen of die dat zien zitten om hun camera mee te pakken en achteraf de foto's op cd door te geven (die ik dan ook leeg op tafel leg). Op de tafel, bij de CD's zou ik dan een soort van handleiding leggen "graag willen we zoveel mogelijk herinneringen van de momenten waar we zelf niet bij waren; neem dus foto's van elkaar, apart, als koppel, in groep en niet zozeer foto's van onze openingsdans" iets in die aard :)BTW, wegwerpcamera's kan je nu ook vragen om op CD of DVD te ontwikkelen, zodat je niet alle foto's hoeft te ontwikkelen!
We zouden den mandje op tafel zetten, en daar alles instoppen. Maar zou dat een goed idee zijn? :s heb maar bang dat ze er niet aankomen :s