Terug naar overzicht
wij hadden drie zoontjes toen we trouwden, is gewoon zo in boekje gegaan, en niemand die erover valt hoor, is toch een geschenk dat je elke dag hebt?
Hey heyWij zijn met ons boekje al bij de pastoor geweest en ik had die 3de vraag er dus ook uit gelaten omdat wij dus ook al 2 zoontjes hebben. En hij vroeg er dus achter waarom wij het er niet in hadden staan. Ik ik zei hem dus dat we al 2 zoontjes hebben (wat hij wel wist) en dat ik het dan zo raar vond als ik het er nog in zou zetten.Hij zei dus: Jullie hebben jullie kinderen toch als geschenk van God gekregen? Dus waarom het er niet in zetten en wie weten komen er nog kindjes bij hé ;)Groetjes.
Welja ik zou het er wel graag laten instaan maar dan met een andere formulering.. zoiets als "zijn jullie bereid nog kinderen als geschenk van God te aanvaarden" Moeilijk zene! Ik zal er beter met wachten tot we een afspraak hebben. Zal niet lang meer zijn :)@tine: Das inderdaad het schoonste geschenk ;)
heylah wij hebben het zo gedaan gelijk sarah net zei... juiste formulering heb ik niet meteen bij de hand, maar het komt er op neer dat wij al 1 dochtertje hebben, maar bereid zijn nog kinderen als Gods geschenk te aanvaarden vonden we iets gepaster...xxx
zo gaat het onze xxx en xxx,Beloven jullie, je best te doen om elkaar gelukkig te maken.Elkaar liefde, warmte en steun geven.Elkaars hand te blijven vasthouden.in moeilijke en fijne dagen van jullie leven ?x en x:Ja, dat beloven wij.Priester:Zijn jullie bereid elkaar te aanvaarden als man en vrouwen in liefde voor elkaar te leven in moeilijke en fijne dagen ?x en xJa, dat zijn we!Priester:Zijn jullie bereid de handen in elkaar te slaanen samen te bouwen aan een gelukkig leven en om Hayden in jullie liefde te laten delen?x en xJa, dat zijn we!
Wij hebben 2 zoontjes en gaan het daarbij houden. We mochten van de pastoor nemen: “zijn jullie bereid om jullie kinderen Christelijk op te voeden?”
ik vind de formulering van tima de beste, die trekt ook een beetje op de onze.