Terug naar overzicht
k heb dat op mene andere pc staan k mailt u morgen door ;-)k zou alles van speeces en documentjes dat je gemaakt hebt in t dubbel meepakken en ook extra op stick! ge weet ma nooitook een extra zakje met: schoenen, plakkers, deo, make-up,... voor onderweg tijdens het foto's trekken iets om te knabbelen en te drinken ( t is ne lange dag)vraag tijdig na wie je cach moet betalen!!! deze centjes moete dus ook voorziengoed humeur ;-)
Hey Sofie , Bedankt! Ja goede tip om alles dubbel mee te nemen het moest maar eens kwijt geraken :) We nemen voor bij de foto's champagne mee :) een kwestie om in de stemming te geraken :) Mijn SOS bruidstas heb ik ook al alles voor op geschreven , ben alleen nog op zoek naar een leuke tas.
Dag Charlotte,Ik heb je net ons draaiboek doorgestuurd, hopelijk heb je er wat aan!Groetjes,Sofie
Hey Sofie, leuke datum ;-) En hoi andere Sofie (ook leuke datum hoor hihi :-))Kunnen jullie mij het draaiboek ook doormailen? dan kan ik even kijken of ik niks ben vergeten... :-) stefanie.g87@gmail.comThanx!
Wat een goed idee om een draaiboek te maken. Had er nog niet eens bij stil gestaan. Als jullie het zien zitten gelieve ook eens door te mailen naar mij. Dan heb ik een ideetje hoe ik het mijne in elkaar moet steken. Alvast bedankt bruidjes :) tinkerbelleke9gmail.com
Als er iemand bereid is, zou ik ook wel geinteresseerd zijn om eentje doorgemaild te krijgen.Ik heb daar namelijk ook nog helemaal niet aan gedacht!Alsvast bedankt!Lieselotte.pennewaert@gmail.com
Idem hier, nog totaal niet aan gedacht.Als het niet teveel moeite is mag het ook naar mij gemaild worden.Alvast bedanktbralevy@hotmail.com
hoi,kan iemand ook een voorbeeld naar mij mailen?veerleke1502@hotmail.comAlvast bedankt!
Bedankt Sofie!!
hallo iedereenik wil ook wel graag een voorbeeldje van een draaiboek ! ann.moris@telenet.beAlvast bedankt
iedereen die een exemplaartje wil doe me ff een maileke da k niemand vergeet
Hey sofie, had jij naar mij ook al gestuurd? C-peeters@hotmail.com
k heb nog na niemand een maileke gedaan. doe mij eerst een maileke en dan stuur ik u der eentje terug (ben ik ook zeker van't juiste mail adres)fiekev_v@hotmail.com