Terug naar overzicht
wij trouwen voor wet en kerk en hebben ook geen ceremoniemeester;we vragen aan mijn mama of zij alles een beetje in goede banen wilt leiden (kijken of iedereen op de juiste plaats gaat zitten, iedereen bijeenroepen voor de familiefoto's,...) en voor de rest rekenen we op gezond verstand en een goed verloop van de dag ;-)
wij trouwen ook allen voor de wet en hebben het aan mijn ventje zijn oom gevraagd of de taak op zich wil nemen.
Wij zijn nu iets meer dan een week getrouwd, en zijn ook enkel voor de wet getrouwd. We hadden geen ceremoniemeester.Vanaf het ogenblik dat ik mijn trouwjurk aanhad, heb ik zelf niet meer op de tijd gelet. Ik had wel aan mijn mama en aan mijn schoonzus gevraagd om de tijd een beetje in de gaten te houden, dat we zeker niet te laat zouden vertrekken, maar ik heb mijn planning heel los gehouden. We hadden overal wel een half uurtje of meer overschot. We hebben ook niet speciaal familiefoto's laten nemen, we wilden de meer spontane foto's aan het gemeentehuis en bij ons thuis. Tafels toewijzen in de zaal gebeurde door het zaalpersoneel en de dj. Zij hielden ook een oogje op de tijd tijdens het avondfeest en gaven een seintje wanneer het tijd was voor de openingsdans of de opening van het dessertenbuffet. Iedereen was lekker relax en had het gevoel dat niets moest en alles mocht, en toch is alles van een leien dakje gelopen.