Nu Online
Momenteel zijn er 314 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lang trouwkleed

5-3-2012 13:48:15
Ik ben 42 jaar en heb een lang wit trouwkleed met sleep aangekocht. Nu begin ik te twijfelen of ik daar niet te oud voor ben ! De reactie van de mensen !!

cathy
22-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1440

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik5-3-2012 13:53:42

Ik ben 38,5 en ik heb ook een lang wit kleed met sleep(je). En het kan mij eerlijk gezegd niets schelen of mensen vinden dat ik daar te oud voor ben! Ik heb lang genoeg moeten wachten op mijn grote dag en dan wil ik de jurk dragen die ik wil.

Maar ik denk eigenlijk niet dat iemand daar aanstoot aan neemt. Waarom zouden ze? Je bent toch de bruid :-) Maak je geen zorgen, 42 of 22, je zal stralen in je droomjurk!

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik5-3-2012 14:20:16

Goed gezegd Gitte - volledig akkoord!

Carrie
13-9-2013
 Meld misbruik5-3-2012 14:27:07

Inderdaad !
Als jij de jurk mooi vindt, je er goed in voelt, dan straal je zowiezo !
En dan zal niemand iets zeggen :-)
Jij (en je ventje) moeten de jurk mooi vinden en van al de rest moet je je niks aantrekken.
Daarbij, veel bruidjes trouwen tegenwoordig in alle mogelijke kleuren.

Als je toch bang bent dat het wat te 'maagdelijk' en jong lijkt, kan je missschien werken met een accent-kleur of iets speciaal....
vb een knalrood boeket en rode schoenen.
of een polscorsage-boeket
of een mooi breed blauw lint rond je middel en ketting met blauw steentje, ....
Je kan zoveel verschillende kanten op :-)

Lieselotte
4-8-2012
 Meld misbruik5-3-2012 14:28:12

Daar kan ik ook niks aan toevoegen ;)
Het is gewoon zoals Gitte zegt!
1x in je leven kan je dat doen, dan zou ik er verdorie niet aan twijfelen!
Doen waar jij jou goed bij voelt!

Groetjes!

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik5-3-2012 15:05:30

Als jij je daar goed in voelt, zou ik me er inderdaad niks van aantrekken wat anderen denken...

Ik ben zelf in't zwart getrouwd omdat'k echt verliefd was op mijn kleed en 'k heb daar nog nooit geen seconde spijt van gehad! De mensen die mij écht kenden, zijn daar uiteindelijk ook niet van verschoten en van de anderen moet je je gewoon niks aantrekken... Uiteindelijk zullen er altijd wel mensen zijn die commentaar hebben, wat je ook doet....

Ines

Meld misbruik5-3-2012 15:11:36

Hey,
je hebt dit kleed gekozen omdat jij het mooi vond.
Nu moet je niet meer twijfelen, wat de rest van de wereld denkt is niet belangrijk, alleen wat jij vindt telt
Als je je goed voelt in jouw kleed, than go for it

Tania
14-7-2012
 Meld misbruik5-3-2012 15:42:52

Gewoon genieten en jou ding doen!!!

Pascale
9-6-2012
 Meld misbruik5-3-2012 16:39:01

Hey,
ik ben ook 42 jaar en mijn kleed is korter vooraan en lang achteraan...so what???? Ik wilde niks kort, want op onze leeftijd is alles niet zo strak meer hé en camoufleert het wat . Ik zou mij totaal niet op mijn gemak vinden in een korte jurk. Mijn kleed is van Linea Raffaelli .
Dit is de link :
http://www.linearaffaelli.be/images_/strips/product/cd4...
.

cathy
22-6-2012
 Meld misbruik5-3-2012 18:56:58

Hey ,

Na jullie positieve berichten te hebben mogen lezen ben ik toch heel wat zekerder geworden. Inderdaad het is onze dag ! Ben al een paar keer gaan kijken op de foto die ik met mijn gsm heb genomen in de winkel , en ja ... dit wil ik echt !! Ik ga ervoor !!! Bedankt aan jullie allen !!!

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik5-3-2012 23:28:10

cathy, gewoon doen, daar staat idd geen leeftijd op.

ik ben enkele weken voor mijn 42 ste getrouwd : in het lang, in het wit, met bruidsboeket, opgestoken haar etc. ik trouw maar 1 keer dus wou ik gaan voor wat ik wou en heb ik geen seconde gedacht 'wat zullen ze zeggen'.
Het argument van Pascale over 'alles wat minder strak' heeft ook wel meegespeeld in de keuze voor lang ipv kort ;o)

Elke
3-8-2012
 Meld misbruik6-3-2012 20:00:58

Eigenlijk zijn sommigen hier veel traditioneler dan ze zelf denken :p. Het was jarenlang de traditie in Vlaanderen om op je 40ste te trouwen en in het zwart (omdat iedereen eerst moest sparen, en omdat de jurk daarna nog in de kerk moest gedragen worden). Dus geniet alleszins maar van je traditionele dag :). Ik vind ook helemaal niet dat je te oud bent voor een lange witte jurk. Btw, mensen vinden altijd iets van anderen hun beslissingen. Ik ben 25 en ik krijg soms de vraag ' ben jij niet te jong om te trouwen?' Niets van aantrekken is natuurlijk de boodschap.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info