Terug naar overzicht
Ikzelf heb het niet gedaan, ik had mijn bruidsboeketje van stoffen bloemen zelf gemaakt en er was een hangertje van mijn opa in verwerkt. Geen optie om weg te gooien omwille van het vele werk en de emotionele waarde van het hangertje, en ook wel omdat we dat bij ons zelden of nooit doen.Als je dit wel wilt doen zou ik in jouw plaats toch iets boeketjes-achtig kiezen. Dat gooit en vangt wat makkelijker denk ik en leunt toch aan bij de beelden uit de film. Ik heb al gehoord van bruidjes die een boeketje van één van de bruidsmeisjes of -kindjes weggooien, of die een speciaal klein boeketje laten maken. Er zijn ook bruidjes die een snoepboeketje weggooien (is nog lekker ook ). Kousenband is meer iets voor de vrijgezelle mannen. Je zou ook een tennisbal ofzo kunnen nemen, en deze "pimpen" met van die glitter-lijmpennen van bij de Ava. Of een vliegertje vouwen met jouw wensen voor degene die het vangt. Een speelgoed prinsessenkroontje misschien, dat je dan eerst gedragen hebt op je vrijgezellen?
Ik ga denk ik mijn kousenband weggooien... Mijn vriendin had dat ook gedaan, was een leuk idee!
Je kan een snoepboeket gooien? En de snoepjes eventueel verwerken in bedankjes of tafeldecoratie...dan heb je 2 vliegen in 1 klap
Ik ga waarschijnlijk ook een snoepboeket gooien.. dan moet ik het mijn niet gooien en dan heeft diegene die het vangt er ook iets aan! groetjes Serena
ik laat een mini boeket maken bij de bloemist.Op die manier kan ik toch een echt boeket gooien.
ik had een snoepboeketje gegooid... zo heeft de vanger er ook nog iets aan...