Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alternatief voor bruidsboeket?

5-3-2012 17:11:35
Zelf ben ik niet echt te vinden voor een bruidsboeket, maar mijn vriend wilt graag dat ik iets heb 'om te gooien' zoals in de films. Ik zoek nu naar iets om mee te kunnen gooien op het feest, iets dat geen boeket is (het hoeven zelfs niet per se bloemen in een andere vorm te zijn) dat ik ook niet de hele tijd zou moeten dragen. Maar de inspiratie is ver te zoeken! Weten jullie iets?

Eva
23-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 681

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik5-3-2012 17:42:54

Ikzelf heb het niet gedaan, ik had mijn bruidsboeketje van stoffen bloemen zelf gemaakt en er was een hangertje van mijn opa in verwerkt. Geen optie om weg te gooien omwille van het vele werk en de emotionele waarde van het hangertje, en ook wel omdat we dat bij ons zelden of nooit doen.

Als je dit wel wilt doen zou ik in jouw plaats toch iets boeketjes-achtig kiezen. Dat gooit en vangt wat makkelijker denk ik en leunt toch aan bij de beelden uit de film. Ik heb al gehoord van bruidjes die een boeketje van één van de bruidsmeisjes of -kindjes weggooien, of die een speciaal klein boeketje laten maken. Er zijn ook bruidjes die een snoepboeketje weggooien (is nog lekker ook ). Kousenband is meer iets voor de vrijgezelle mannen.

Je zou ook een tennisbal ofzo kunnen nemen, en deze "pimpen" met van die glitter-lijmpennen van bij de Ava. Of een vliegertje vouwen met jouw wensen voor degene die het vangt. Een speelgoed prinsessenkroontje misschien, dat je dan eerst gedragen hebt op je vrijgezellen?

Katrien
28-4-2012
 Meld misbruik5-3-2012 18:22:33

Ik ga denk ik mijn kousenband weggooien... Mijn vriendin had dat ook gedaan, was een leuk idee!

chary
10-11-2012
 Meld misbruik5-3-2012 19:06:29

Je kan een snoepboeket gooien? En de snoepjes eventueel verwerken in bedankjes of tafeldecoratie...dan heb je 2 vliegen in 1 klap

Serena
25-5-2019
 Meld misbruik5-3-2012 20:00:00

Ik ga waarschijnlijk ook een snoepboeket gooien.. dan moet ik het mijn niet gooien en dan heeft diegene die het vangt er ook iets aan!

groetjes Serena

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik5-3-2012 20:05:07

ik laat een mini boeket maken bij de bloemist.Op die manier kan ik toch een echt boeket gooien.

heidi

Meld misbruik6-3-2012 11:43:01

ik had een snoepboeketje gegooid... zo heeft de vanger er ook nog iets aan...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...