Terug naar overzicht
Ik heb zelf geen ervaring met deze website, maar heb gehoord dat deze niet te vertrouwen is.Dit is wat ik gehoord heb, dus ik weet niet of dit waar is.
ik heb zelf ook nog niks besteld maar inderdaad ook ik hoor dat die ni te vertrouwen is x
Zelf ook geen ervaring met de website wel ook al idd het een en het ander over gelezen ik geloof dat hier zelfs topics over zijn, ik zou bij de zoekfunctie is gogogu intypen.ik kan je wel een andere website aanraden.ik heb dinsdag het kleedje van ons bruidsmeisje besteld en vrijdag stond de postbode er al met een pakketje! en prijs kwaliteit is dik in orde! nu alleen nog hopen dat het niet te groot is!www.suitsyouwell.nlGroetjes Serena
Heb ook al slechte commentaar gelezen over die site.Ik heb het kleedje van mijn dochter besteld bij d-moda. Besteld en 2 dagen later al in huis en echt wel heel mooi.Dit is hetgeen ik gekocht heb:http://www.d-moda.nl/a-23003156/kinderfeestjurken-bruid... grtz
Hey,Het kleedje dat ik besteld heb bij humpiedumpie model luna in ivoor trekt er wel wat op.GroetjesNuri