Terug naar overzicht
Hey Treesje,Wij hadden ook geen dj omdat er bij ons ook geen echte dansers bij zitten maar achteraf heb ik toch een beetje spijt dat ik met mijn ventje geen dansje kunnen doen hebben.Mijn ventje zelf en onze familie en vrienden hebben dit totaal niet gemist...Groetjes
Een bevriend koppel van ons had ook een beperkt feest, zo'n 50 personen. De man komt dan ook nog uit Nederland, en zijn familie is vrij vroeg weer naar huis vertrokken (moesten nog een 2 à 3 uur terugrijden en wilden geen hotel in de buurt). Bovendien is ze zelf wel een groot danser, maar de meeste andere gasten niet. Ik denk dat er hoop en al 5 mensen aanwezig waren die vaak en graag dansen.Toch hadden zij een dj en hebben ze een openingsdans gedaan, en ik moet zeggen dat zelfs degenen waarvan iedereen dacht dat die nooit van hun stoel zouden komen, minstens één dansje geplaceerd hebben. Hun dansvloer was niet groot, maar vaak wel goed gevuld en dit tot een uur of 4 's ochtends! Ze hebben achteraf veel complimenten gekregen voor het leuke feest, en de muziek heeft er veel aan gedaan om de ambiance er zo lang en zo goed in te houden. Je doet er natuurlijk je zin mee, maar ook met een beperkte gastenlijst en een goede dj kan je een spetterend feest bouwen, waar er regelmatig wat volk op de vloer staat. En met wat geluk krijg je ook de niet-dansers mee voor de macarena of de indianendans.
Wij zijn vorig weekend naar een feest geweest voor 50 mensen en was net genoeg om te dansen. Ze waren wel zo smil geweest om tafels en stoelen aan de kant te zetten en van doe hoge tafeltjes te plaatsen zodat de mensen verplicht waren om recht te staan. Natuurlijk waren er een paar stoelen voor de grootouders. Ookal blijven de gasten aan tafel zitten, ik denk dat een dj toch een mooie afsluiter is om nog wat na te kaarten en bij te babbelen. Want je hebt op die dag eigenlijk weinig tijd om tegen iedereen iets te zeggen. En anders is het zo na het eten niets meer....