Terug naar overzicht
Waarschijnlijk is de combinatie met hot-dogs onbestaande.. dus die optie mag wel wegvallen :pGewoon goede frieten met uitgebreid vlees-assortiment
Wij bakken hele lekkere frietjes maar zijn van Turnhout,een beetje ver om 2 uurtje te komen bakken Veel succes met je zoektocht!!
Ik heb voor de communie van mijn zoon een frietmobiel gereserveerd.Je kunt het terugvinden op www.frituuropuwfeest.be Mensen van Houthulst geloof ik.Er waren heel wat mogelijkheden, waaronder ook een behoorlijk aanbod vleessoorten (en ja, ik dacht zelfs ook hamburgers of hotdogs)Veel succes !Mieke www.miekado.be
iemand die ik ken doet dat http://www.frietmobielkortrijk.be/
eens informeren bij Bossuwé, stationsplein,Kortrijk die doen dat normaal ook , denk ik. veel succes!
ah Thnx.. Frietmobiel kortrijk heeft maar max 2-3 soorten vlees, wat we wat te weinig vinden..Bossuwé zal ik zeker es contacteren.. Wist niet dat ze dat deden.Al bedankt voor de antwoorden! Als er nog ideetjes zijn, altijd welkom :)
en frietmobiel chrindy uit Waregem?weet dat daar alleszins verschillende mogelijkheden zijn en is niet echt ver e :)
Dag Jonathan Ik ben in opstart van een nieuw cateringbedrijf: Amuse Amusant. Ik kan u nog niet doorverwijzen naar een website, want die is nog in opbouw :-) maar ik laat u graag weten dat wij u kunnen verderhelpen.Wij bouwen op dit moment een heel coole retrocaravan uit 1978 om tot hippe, mobiele keuken voor op privéfeesten. We serveren wat u vraagt. Stuur me een mailtje met je wensen en ik geef u graag GEHEEL VRIJBLIJVEND alle mogelijkheden door. Alvast proficiat en veel succes met de voorbereidingen.GroetjesTessa (info@amuse-amusant.be)