Terug naar overzicht
Wij hebben een fotograaf gevonden die de bedakingen 's avonds nog naar de zaal wil komen brengen dus gaan we zo 's avonds in de zaal uitdelen dat spaart een pak postzegels uit :Dgroetjes
Je kan het ook naderhand sturen, hangt er vanaf wat je wil geven, bv op vorige trouw werden er kaarsjes uitgedeeld waar een foto opstond of de datum van het bruidspaar, en zo kreeg ieder koppel er één.
Niets moet, alles mag! Als jullie graag alletwee willen geven moet je het gewoon doen. Wij geven een bedankje en een zelfgemaakte mini-bedankkaart!
Hey,Wij geven een bedankje op het feest zelf, en een foto geven we achteraf enkel aan de dichte familie en vrienden. aangezien meer dan de helft van de familie daar toch niks aan heeft :)!groetjes!
Wij doen beiden.We geven een bedankje op het avondfeest aan de dichte familie en vrienden en zenden achteraf naar iedereen (ook de gasten van de receptie en wie niet kon komen maar toch iets gegeven heeft) nog een kaartje. Dit om toch zeker iedereen te bedanken :-).Groetjes!Evelien
wij geven enkel bedankjes op het feest en receptie ( dus iedereen krijgt iets).we sturen geen kaartje achteraf, omdat ik dat weggegooid geld vind...Als ik dat ontvang gooi ik dat zelf meteen weg...Vandaar onze keuze.Groetjes,Sofie
awel wij hadden deze vraag ook zaterdag en wisten zelf geen oplossing, zelf zijn we ook nog niet naar trouwfeesten geweest. we vroegen het dan zondag aan mijn moeder en naar de trouwfeesten waar mijn ouders zijn moeten gaan zijn er telkens bedankjes en kaartjes gegeven. wij zullen 's avonds toch ook bedankingskaartjes geven. wij hebben wel het geluk dat onze fotograaf 's avonds deze kan leveren samen met het gastendoek enzo