Nu Online
Momenteel zijn er 606 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingen

5-3-2012 22:14:27
Hallo,
Wij vragen ons af als je een bedanking geeft op het trouwfeest of je achteraf nog een kaartje moet sturen als bedanking of wordt dat niet gedaan?

Koen
22-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1259

Femke
7-9-2013
 Meld misbruik5-3-2012 22:19:23

Wij hebben een fotograaf gevonden die de bedakingen 's avonds nog naar de zaal wil komen brengen dus gaan we zo 's avonds in de zaal uitdelen dat spaart een pak postzegels uit :D
groetjes

Rebekka
12-5-2012
 Meld misbruik5-3-2012 22:21:09

Je kan het ook naderhand sturen, hangt er vanaf wat je wil geven, bv op vorige trouw werden er kaarsjes uitgedeeld waar een foto opstond of de datum van het bruidspaar, en zo kreeg ieder koppel er één.

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik5-3-2012 22:22:21

Niets moet, alles mag! Als jullie graag alletwee willen geven moet je het gewoon doen. Wij geven een bedankje en een zelfgemaakte mini-bedankkaart!

Lieselotte
4-8-2012
 Meld misbruik6-3-2012 6:40:44

Hey,

Wij geven een bedankje op het feest zelf, en een foto geven we achteraf enkel aan de dichte familie en vrienden. aangezien meer dan de helft van de familie daar toch niks aan heeft :)!

groetjes!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik6-3-2012 7:29:21

Wij doen beiden.

We geven een bedankje op het avondfeest aan de dichte familie en vrienden en zenden achteraf naar iedereen (ook de gasten van de receptie en wie niet kon komen maar toch iets gegeven heeft) nog een kaartje. Dit om toch zeker iedereen te bedanken :-).

Groetjes!

Evelien

sofie
21-4-2012
 Meld misbruik6-3-2012 7:33:47

wij geven enkel bedankjes op het feest en receptie ( dus iedereen krijgt iets).

we sturen geen kaartje achteraf, omdat ik dat weggegooid geld vind...
Als ik dat ontvang gooi ik dat zelf meteen weg...

Vandaar onze keuze.

Groetjes,

Sofie

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik6-3-2012 16:29:25

awel wij hadden deze vraag ook zaterdag en wisten zelf geen oplossing, zelf zijn we ook nog niet naar trouwfeesten geweest. we vroegen het dan zondag aan mijn moeder en naar de trouwfeesten waar mijn ouders zijn moeten gaan zijn er telkens bedankjes en kaartjes gegeven. wij zullen 's avonds toch ook bedankingskaartjes geven. wij hebben wel het geluk dat onze fotograaf 's avonds deze kan leveren samen met het gastendoek enzo

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...