Nu Online
Momenteel zijn er 249 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schildersezeltjes A4 formaat

6-3-2012 7:40:35
Hallo,

weet iemand waar je goedkope schildersezeltjes vindt om op de tafels te zetten? A4 formaat?
Heb er zien staan in euroshop maar was 16 euro per stuk en dat is wel wat veel als je een feest geeft voor 200 pers.
Alle tips welkom!

Hanne
30-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 570

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik6-3-2012 7:44:04

Mss bij Ava of ikea? En ik dacht dat er hier een bruidje vorige week een aantal schildersezeltjes verkocht maar weet niet meer in welke catogorie dat stond.
Oh en misschien bij action?

Veel succes met je zoektocht!

Groetjes

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik6-3-2012 8:01:01

Hallo,

Ik heb deze in de Gifi gevonden, ik dacht 1,99 voor de kleintjes en 3,99 voor de grote...

Groetjes
Annelies

Hanne
30-6-2012
 Meld misbruik10-3-2012 18:03:36

Inderdaad gifi had ze! Joepie weer iets geregeld!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...