Terug naar overzicht
daavoor is er een forum tips kan ik je niet geven want kben zelf een stress konijn krijg soms al stress als ik hier een gespannen situatie lees ik probeer alles in schema's te stoppen maak een nieuwe afspraak met de pastoor dan voel je al weer rustiger er staat weer iets vast moest het niet direct lukken kun je misschien vragen of hij het misboekje al via mail wil bekijken en zijn zegen geven als je uitlegt dat je ze zelf maakt en zo en door dit noodgeval met het weer zal hij dat wel begrijpen say hammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Hihi herkenbaar, ik ben ook een vreselijke bridezilla geworden. Heb al meer dan eens staan schreeuwen tegen mijn vriend. Ik probeer een warm bad te nemen als ik me weer eens stresseer, en eerst en vooral zet ik mijn laptop uit en ver ver weg!
Hey,Hier met nog 38 dagen op de teller, heel heel herkenbaar... ik kan s'nachts zelfs bijna niet meer slapen ... enorme nachtmerries en overdag dikwijls een bridezilla moment... gelukkig dat ze hier thuis goed met me om kunnen en me dikwijls weten te kalmeren...Ben ondertussen ook mijn masterproef aan het aftypen en is geen lachertje, teven aan het verbouwen (nog bouwwerf) en naar een andere woning aan het verhuizen... (trekken er in na trouw) Den trouw is dan vooral s'avonds als ik eigenlijk zou willen ontspannen....Alvast heel veel moed! Het komt zeker slim... u een beetje Zen tips geven zou ik graag doen... maar zou er ook kunnen gebruiken.... dus vrees geen tips....Veel liefs Ellen
heej hier nog geen stress te bespeuren. maar had alles is op een papier geschreven wat we allemaal moesten doen. ik werk met de nacht dus 1 week werken - ander week thuis.. vorige week kon ik dus enorm veel doen ... voor het ventje was het wel wat moeilijker van 6u tot 14u werken en dan echt geen seconde daarna thuis geweest dat we zoveel geregeld hebben maar nu hebben we een weekje echt RUST! en we weten ook dat we heel wat gedaan hebben, nog weinig moeten doen dus ja :) als ik met iets kan helpen... x
Hey leuk hier de reacties te lezen, dat ik niet alleen ben :-)Gisteren zijn we naar de ceremoniemeester gegaan en onze dagindeling is volledig inorde, de volgorde van de suite, eretafel zijn allemaal inorde :-) zijn al enkele dingen die ik kan afvinken ben toch blij :-) Nu weten we ook al iets meer hoe alles geregeld word en ik moet zeggen ben toch iets meer op mijn gemak nu en kzie het terug helemaal zitten om verder te doen :-) Bloemetjes worden ook deze maand nog geregeld door mijn ventje:-) En vanavond ga ik de menukaarten maken...Ze mogen verder doen met de bevestigingen :-) In het begin kwamen ze goed binnen maar nu zijn ze toch beetje gestopt.... groetjes!
Gewoon rustig proberen te blijven. Hier staan og 51 dagen op de teller en ik moet nog beginnen met de menu-kaarten ;)Als ik een stress-momentje heb; dan schrijf ik efkes alles van me af wat ik nog moet regelen en zet er een tijdspan bij.Is Tom ook de koele kikker zelve? Hier is mijne vent alleszins van 'allé maak je niet zo druk; we hebben nog tijd zat'; maar ondertussen ben ik wel diegene die alles aan het regelen is hahaha. Maar volgens mij is dat overal wel een beetje het geval ;)Veel succes nog ! Tgaat allemaal goedkomen; kbent zeker!! :)
Hey Maaike, Ja Tom is daar inderdaad ook zeer gerust in, we hebben nog 2 maanden :" niet panikeren" :-)hihi, maar inderdaad alles zal normaal wel goed komen... We kunnen maar doordoen hé...Aan iedereen nog veel succes! groetjes!
Ja tis van de tienerjaren dat ik Tom nog heb gezien en gesproken; maar toen was het ook al het 'goeie leven' en 'niet te moeilijk doen' hehe !Kblijf er bij dat de mannen het maar makkelijk hebben haha ! Kreeg gisteren ook te horen van mijne vent dat ie wel mee wou helpen met adressen schrijven; maar ja hij heeft toch zo'n lelijk handschrift en ik kan dat tóch zoveel beter hehehe... Jaja :-)