TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jana
5-5-2012
|
6-3-2012 12:20:52
Blijkbaar is dat de mode! ik kreeg ook deze week te horen dat mijn oma overdag ni ging komen! en ook mijn eigen zus liet het afweten om naar de wet en de kerk te komen "zogezegd" om te werken! mensen weten al een jaar en half op voorhand de datum en dan nog durven ze dat ons aandoen!!! vind het echt jammer voor jou! ik weet hoe je je voelt! is echt kwetsend! groetjes
|
|
Linsey
2-6-2012
|
6-3-2012 12:22:50
Das echt niet mooi... das inderdaad recht op je hart trappen... Nu langs de andere kant, is iemand die 'per ongeluk' een reis boekt als jij trouwt het wel waard jouw getuige te zijn???
|
|
Annelies
1-9-2012
|
6-3-2012 12:40:30
Dat is inderdaad not done. Nu vraag ik mij ook af of hij het dan wel waard is om je getuige te zijn. Ik kan mij niet voorstellen dat mijn getuige een reis boekt tijdens ons huwelijk?
|
|
Lauren
15-9-2012
|
6-3-2012 12:41:32
Ik kon me dat ook niet voorstellen...pfff. Misschien is het maar beter zo. Ik kan er gewoon echt niet bij.
|
|
Linsey
2-6-2012
|
6-3-2012 12:42:34
Kop op, das teken da hij t ni waard is - das da het zo moest zijn!
|
|
Gitte
14-4-2012
|
6-3-2012 12:43:43
Lauren, dit is echt heel naar. Ik snap ook niet hoe je dat "per ongeluk" kan doen. Ik ben het wel met Linsey eens, zo iemand is het eigenlijk niet waard om jouw getuige te mogen zijn.
@ Jana: jouw zus heeft recht op een dag klein verlet bij jouw huwelijk. Dat wil zeggen dat ze niet hoeft te werken, maar wel betaald wordt.
|
|
sofie
8-9-2012
|
6-3-2012 13:03:57
Pff Lauren, daar zijn geen woorden voor. Is die persoon zelf getrouwd of heeft ie een relatie? Hij zal het mss met tijd wel eens beseffen wat hij jou aandoet. FOEI!! Succes nog xxx
|
|
deddy
15-9-2012
|
6-3-2012 13:20:56
Kun je niet nog eens met hem proberen te praten? Misschien kan hij zijn reis wel verzetten... Probeer een beetje rustig te worden. Het is zeker niet leuk om dergelijke dingen te horen, maar misschien is er wel een uitweg. Als hij zijn reis niet wil (proberen te) verzetten, zou ik me ook de vraag stellen of het wel zo belangrijk is.
Veel succes!
|
|
Lauren
15-9-2012
|
6-3-2012 13:34:55
@Sofie nee, hij heeft zelf geen relatie. :)
@Deddy het verlof is aangevraagd en de reis geboekt, dus ik denk niet dat praten nog veel zal uithalen. Als hij het echt had gewild dan was het wel al verzet, ik ga niet smeken en aandringen. Als hij het maar zo belangrijk vindt ga ik denk ik beter op zoek naar iemand anders.
|
|
Jana
5-5-2012
|
6-3-2012 13:53:11
@gitte: heb ik gezegd en gevraagd aan haar! maar helaas ze moet werken zegt ze! maar denk da ze liever gaat werken dan naar mijn trouw te komen hoor! het is nogal een egoistje!
|
|
Katrien
29-6-2012
|
6-3-2012 14:19:29
Ik zou ook op zoek gaan naar iemand anders. Als hij 't maar zo belangrijk vindt ... . Zo jammer voor je! Ik zou 't ook verschrikkelijk vinden als één van mijn getuigen me dat lapt. Ze hebben zelfs speciaal verlof genomen om mee mijn jurk te zoeken, dus op de trouw lijkt me dat een vanzelfsprekendheid. Ook voor Jana, zo erg dat je zus 't de moeite niet vindt om de hele dag met je mee te maken.
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
6-3-2012 15:17:01
Een dikke virtuele knuffel! Is helemaal niet leuk als je op deze manier aan de kant geschoven wordt door een persoon die jij belangrijk genoeg vond om je getuige te laten zijn! Hoe onbeschoft! Ik bedoel: je kan je vergissen maar via je annulatieverzekering en je werkgever probeer je dan toch om je reis te verzetten zonder dat het bruidspaar daar iets over verneemt? Alleen al het feit dat hij stuurt van "heb iets doms gedaan" wil al zeggen dat hij niet van plan is/was zijn "domme fout" nog recht te zetten, maar wou hij jullie gewoon meedelen dat hij niet komt. Snel proberen vergeten en iemand anders vragen die er wél graag bij wil zijn op jullie grote dag!
Liefs,
Nathalie
P.S.: @ Jana: je zus haar werkgever MAG haar klein verlet zelfs niet weigeren. Ze heeft recht om op deze dag betaald afwezig te zijn op haar werk. Waar een wil is, is een weg maar blijkbaar ontbreekt de wil. Superjammer voor je! Ook voor jou een virtuele knuf!
|
|
Lauren
15-9-2012
|
6-3-2012 15:26:05
Zo zie ik het ook Nathalie, en een dikke merci voor de steun :)
x
|
|
Nathalie
23-6-2012
|
6-3-2012 15:36:20
Graag gedaan, Lauren! Probeer het allemaal snel uit je hoofdje te zetten en weer volop te genieten van de voorbereidingen! Dit is zo'n mooie, unieke periode die nooit meer terugkomt xxx
|
|
Emily
26-5-2012
|
6-3-2012 15:48:14
Idd Lauren, zoals Nathalie zegt: probeer ervan te genieten, want het zal snel genoeg daar zijn! Ik heb zelf ook 3 maand geleden te horen gekregen dat een supergoede vriendin van me liever haar reis in Zuid-Amerika nog verlengde met 3 maanden dan naar mijn trouw te komen, want die reis was uniek voor haar en ze had het toch zo moeilijk....
Achja, het is zo, probeer te focussen op het geluk dat je hebt met je ventje!
xxx
|
|
dorien
5-5-2012
|
6-3-2012 16:48:57
amai sommige dingen kan je je toch echt niet voorstellen e! wij kregen gisteren zelfs een vraag van een zus van hem dat ze een vriendin mocht meebrengen ... precies dat het ons allemaal niets kost en het een café is!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
6-3-2012 20:55:56
Oh...vind ik heel erg voor je!! Zou er zelf het hart van in zijn, moest mijn getuige om zo een reden 'afzeggen'... Probeer het inderdaad zo snel mogelijk een plaats te geven en ga op zoek naar een nieuwe getuige waarvan je weet dat zij/hij het met veel plezier zal doen... Maar ik snap dat je je opzij voelt geschoven... Kopje op!!!
groetjes!!
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
7-3-2012 12:25:35
Oh Lauren, zo supererg... Ik snap dat het moeilijk is om dat nare gevoel nu een plaats te geven, maar probeer je te focussen op de mensen die er wél bij zullen zijn op jullie dag en op het vinden van iemand die wél de moeite waard is om je getuige te zijn. Als je voor zoiets belangrijks gevraagd wordt, dat vergeet je toch niet?! Ik kwam gisteren toevallig bij mijn getuige thuis en ze liet haar kalender zien: met een knalrode cirkel rond onze dag getrokken!
Kop op meisje, probeer verder te genieten van deze schitterende periode in jullie leven.
Dikke knuffel,
Lindsy
|
|
lieselot
7-9-2012
|
4-4-2012 4:06:28
Hey Lauren,
zo erg voor je! Ik vind het ook gewoon grof en niet te begrijpen. Getuige zijn is zo'n grote eer, de huwelijksdatum vergeten, dat is niet te begrijpen :-s. Die persoon zal veel voor je betekenen gezien je hem gevraagd hebt, dus ik kan me voorstellen dat je niet enkel kwaad maar ook super ontgoocheld en teleurgesteld bent. Is bovendien ook vervelend om iemand anders als 'tweede' keus te vragen, maar dat is nog het minste. Ikzelf ben ook enorm ontgoocheld in vrienden die we ooit onze allerbeste maatjes noemden. We hebben altijd alles samen gedaan, en dat is sinds enkele maanden wat verwaterd. Nu trouwen we 7 september en het meisje moet bevallen normaal 3e week van september. We kregen doodleuk het volgende antwoord (per sms , superlaf) op onze save-the-date : Tju toch gastjes, net in de periode dat 'X' moet bevallen, we gaan er niet bij kunnen zijn. Dus omdat mevrouw hoogzwanger is en misschien wel/misschien niet 2 weken te vroeg bevalt, kunnen ze het huwelijk van hun beste vrienden niet meemaken. Zelfs niet in het gemeentehuis, geen receptie... . Zoals eerder gezegd was alles al wat aan het verzwakken, maar dit komt écht niet meer goed. Ik snap heel goed je punt wat betreft dat 'smeken'. Heb hen niet eens geprobeerd te overtuigen om toch te komen en gewoon 'jammer, groetjes' terug gezonden. Ik laat het echt niet aan mijn hart komen en ga hen zeker niet missen op het feest, leuke mensen genoeg die het wel de moeite vinden om erbij te zijn.... superdikke knuffel en hoofd omhoog, hij is het écht niet waard, laat het jullie prachtige dag niet overschaduwen!
knuffel
Lieselot
|
|
Alessia
7-9-2012
|
4-4-2012 19:24:43
Dit weekend zijn we naar Parijs geweest om de familie van mijn vriend nog eens te zien. Verteld zijn oma doodleuk dat zij niet gaat komen want ze heeft een vakantie geboekt! Maar erg vond ze het niet hoor, als we ooit een tweeling krijgen, dan komt ze wel! Ja duh!! We waren eerst van plan om enkel met de gezinnen en grootouders te gaan eten tijdens de middag. Maar als we niet de hele familie gingen uitnodigen dan ging ze niet komen. Dus wij een apart feestzaaltje gehuurd voor 3uurtjes!!! Zodat de hele familie erbij kan zijn! Dan word ik wel * van zo'n antwoord dat ze niet komt... Nu jah, zo erg vind ik het niet. Ze kon het niet hebben dat ik hun cultuur -Arabique- niet gewoon ben en vind me maar een verwend nest omdat ik niet alles lustte hahah! Het enige wat me nu interesseert is het feit dat hopelijk mijn grootvader erbij kan zijn aangezien er dit weekend kwaadaardige kanker bij hem vastgesteld is en hij sowieso al zwak is! Groetjes Alessia
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|