Terug naar overzicht
Dag Hilde, Proficiat met jullie wettelijke trouw ! Ik zie dat jullie er echt van genoten hebben ! Ik heb ook even jullie website bekeken en zie dat jullie ook in de Lozen Boer trouwen, net als wij op 23 december dit jaar ! Veel suces !Katleen
Hey,amaai, da's superlief van jullie familie en buren. Zo werd jullie wettelijk huwelijk toch nog iets speciaals.Proficiat!Lieve
Dag Hilde!Proficiat met je wettelijk huwelijk! Leuk dat jullie daaraan toch wat aandacht hebben besteed! Ik zag op jullie site dat jullie carnavalvierders zijn? Klein vraagje, is het dan in Aalst dat jullie trouwen? Groetjes,Isabel01/09/07
HeyZo'n mooie foto's! Jullie zagen er echt blij uit! Ik trouw op dezelfde dag als jullie, en onze wettelijke trouw is ook al vroeger, binnen 2 weken. We vieren dit ook enkel met de dichte familie. Ik kijk er al naar uit...Nog eens een hele dikke proficiat!Vicky09.09.06
Heel leuke foto's, en die paard en kar, wauw, zo lief van de buren!!!
Hoi HildeZo tof en allemaal zo mooi! Van onze buren zal ik zoiets zeker niet moeten verwachten :(Wij zouden ook graag met een koets trouwen... Weet je waar ze die koets gehuurd hebben?Ah ja en een dikke proficiat hé!GroetjesVeroniek20 07 2007