Nu Online
Momenteel zijn er 574 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bloemendecoratie

6-3-2012 13:14:58
Kent er iemand van jullie iemand die wat af weet van bloemendecoratie? De zaal die wij op het oog hebben, rekent daar een extra kost voor aan en dat zou dus bijna 600 euro zijn! Of vragen floristen ook zoveel voor wat bloemstukjes op tafel? Help!

Liesbeth
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 596

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik6-3-2012 13:31:34

das wel veel denk ik k zou vooral prijzen gaan vergelijken. hangt er natuurlijk van af wat je juist wil en hoeveel. bij ons wordt de tafeldeco voorzien door de zaal

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik6-3-2012 13:44:35

Hallo,

Dat is inderdaad een hele kost. Maar in sommige zalen zal je dit apart moeten betalen en bij anderen is dit erbij. Wat een bloemist vraagt weet ik niet. Dit zal ook weer van de bloemist van je keuze afhangen. De ene zal wat duurder zijn dan de andere... om deze kosten te vermijden hebben wij de volledige decoratie van kerk en zaal op ons genomen. Dus wij hebben zelf de bloemen besteld (veel rondgevraagd en uiteindelijk goedkoop gevonden via een marktkramer), de potjes/vaasjes hebben we zeer goedkoop kunnen vinden in bij Action (4 stuks voor 0,99 euro)..., en de grote vazen voor de stukken hebben we bij iedereen in de familie geleend... Ik denk dat wij iets rond de 250 euro kosten gehad hebben voor de decoratie. Dit zonder het bruidsboeket en de corsages, deze heb ik wel laten maken....

Groetjes
Annelies

Nawal
16-3-2012
 Meld misbruik6-3-2012 13:47:04

Hoi Liesbeth

Onze bloemen voor op de tafels en thuis voor de receptie komen van bij Citybloem.
Betaalbaar, simpel en mooi!

Groetjes
Nawal

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik6-3-2012 14:23:10

hey

ik ben zelf bloemisten, en 600 vind ik toch wel wat veel, weet niet om hoeveel stukken het gaat en hoe groot, en wat voor bloemen wil je hebben.

ik zou gewoon even na je eigen bloemist gaan en na vragen wat hij zou vragen.

ik ga ook mijn eigen bloemen doen voor de zaal

nou veel voorbereiding 's plezier

gr francis en als je vragen hebt kan je die woon vragen hoor aan me

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...