Terug naar overzicht
mijn nicht haar trouwkaart was aan elkaar gezet met een paperclip in de vorm van een hartje, ik vond dit echt tof. Misschien dat dat een optie is?
Bij de Hema hebben ze dubbelzijdige tape voor foto's. Die tape kleeft erg stevig, is flinterdun en werkt heel proper. Je hebt er niet veel van nodig om twee stukken redelijk dik papier aan elkaar te kleven. En als je het niet te fel aandrukt, kan je nog corrigeren. De paperclips van Sara vind ik ook wel leuk en is een detail dat je uitnodiging echt "af" kan maken.
Onze uitnodigingen zijn ook zo. Ik heb van die dubbelzijdige kleefband dat je kan afsnijden op lengte gekocht in de ava en het resultaat was super geslaagd.je ziet er niks van.
Bedankt allemaal voor de goede tips!
wij hebben voor onze uitnodiging dubbelzijdige plakband gebruikt maar dan niet in vierkante plakkertjes maar in een dun lijntje :) gemakkelijk in gebruik en grootte af te knippen naargelang dat nodig is
Je hebt ook van die pritt-lijmrollertjes, zoals de tippex-'muisjes'. Houdt de handen proper...
Wij hebben ook van die lijmrolletjes gebruikt, maar daar moet je papier wel stevig genoeg voor zijn, anders zou je't kunnen beschadigen als je te hard drukt...