Nu Online
Momenteel zijn er 624 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uitnodigingen vouwen

6-3-2012 17:35:36
Hallo allemaal,

Wij zijn gisteren onze huwelijksuitnodigingen bij de drukker gaan halen. En ze zien er schitterend uit!
Onze uitnodiging bestaat uit twee delen, die we zelf nog in elkaar moeten vouwen. Het vouwen op zich is geen probleem, maar als je de kaart opent, vallen de twee stukken terug uit elkaar.
Ik zou ze dan graag op de één of de andere manier aan elkaar plakken. Ik dacht eerst om gewoon pritt te gebruiken, maar dat drukt soms door en je kunt er vuile vingers van krijgen. En dan moet je weer goed opletten dat je de kaartjes niet vuil maakt. Mijn tweede idee was fotoplakkertjes (= kleine, dubbelzijdige tape) gebruiken. Maar heb er geen idee van of dit een mooi resultaat geeft.

Heeft iemand van jullie nog ideeën?

Bedankt!

Groetjes,

Elke

Elke
19-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1484

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik6-3-2012 17:46:13

mijn nicht haar trouwkaart was aan elkaar gezet met een paperclip in de vorm van een hartje, ik vond dit echt tof. Misschien dat dat een optie is?

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik6-3-2012 17:56:37

Bij de Hema hebben ze dubbelzijdige tape voor foto's. Die tape kleeft erg stevig, is flinterdun en werkt heel proper. Je hebt er niet veel van nodig om twee stukken redelijk dik papier aan elkaar te kleven. En als je het niet te fel aandrukt, kan je nog corrigeren.
De paperclips van Sara vind ik ook wel leuk en is een detail dat je uitnodiging echt "af" kan maken.

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik6-3-2012 17:58:16

Onze uitnodigingen zijn ook zo. Ik heb van die dubbelzijdige kleefband dat je kan afsnijden op lengte gekocht in de ava en het resultaat was super geslaagd.
je ziet er niks van.

Elke
19-5-2012
 Meld misbruik6-3-2012 18:46:01

Bedankt allemaal voor de goede tips!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik6-3-2012 19:12:44

wij hebben voor onze uitnodiging dubbelzijdige plakband gebruikt maar dan niet in vierkante plakkertjes maar in een dun lijntje :) gemakkelijk in gebruik en grootte af te knippen naargelang dat nodig is

Sarah
18-5-2012
 Meld misbruik6-3-2012 19:22:48

Je hebt ook van die pritt-lijmrollertjes, zoals de tippex-'muisjes'. Houdt de handen proper...

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik7-3-2012 14:11:16

Wij hebben ook van die lijmrolletjes gebruikt, maar daar moet je papier wel stevig genoeg voor zijn, anders zou je't kunnen beschadigen als je te hard drukt...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info