Terug naar overzicht
wij gaan ook naar Bali!! We hebben geboekt in Nederland ( via holland International, den jet-air van nederland). Het scheelde 1500 euro ( dat het goedkoper was). Dus zeker een aanrader!! en een Trotter kopen om alle leuke plekjes te ontdekken :)Veel succes
Heel bizar, was er zelf niet goed van.Maar wij hebben met Neckerman geboekt.Wij hadden een promotie en hadden ongeveer 20% vroegboekkorting.En die prijs kwam overeen met Nederlandse prijzen.Nu zou ik ook richting nederland kijken.
Hoi, ik weet niet wat jullie zoeken, maar wij hebben 2 weken rond gereisd, maar alles was wel volledig vast gelegd. Wij hadden geen zin om met een trotter nog alles te moeten uitzoeken en wilden ons eens echt id watten laten leggen. Het was ten slotte onze huwelijksreis. We hebben onze reis geboekt via www.amazinghoneyoon.Be en het was af! We hebben 2500 euro pp betaald, 4 tophotels, auto met chauffeur en gids, vluchten, entreetickets, een dag rafting en andere activiteiten inbegrepen. Echt top!
Hey Ellen,Wij gaan ook naar Bali, wij hebben een klein hotel in Seminyak gevonden.Op het internet hebben we een nederlandstalige privégids gevonden, zij laat ons 5dagen heel het eiland zien, we betalen hiervoor 300euro voor 2 personen, alle toegangen en privé chauffeur zijn inbegrepen.Moest je interesse hebben wil je zeker haar mailadres geven.GroetjesJoeri en Romain
Hoi Ellen, Wij hebben geboekt via Fox.nl. Via de site kun je zelf je reis samenstellen. Wij hebben gekozen voor 4 verschillende locaties en hebben ook voor 4 dagen een privégids besteld die ons verschillende locale bezienswaardigheden laat zien. Indien je meer info en tips wil, mag je me mailen op sonja.neven@gmail.com. Wij vertrekken op 18 mei en betalen geen 4000 euro voor ons tweetjes.GroetjesSonja
Hoi Ellen,
Wij hebben geboekt via Fox.nl. Via de site kun je zelf je reis samenstellen. Wij hebben gekozen voor 4 verschillende locaties en hebben ook voor 4 dagen een privégids besteld die ons verschillende locale bezienswaardigheden laat zien. Indien je meer info en tips wil, mag je me mailen op sonja.neven@gmail.com. Wij vertrekken op 18 mei en betalen geen 4000 euro voor ons tweetjes.GroetjesSonja