Nu Online
Momenteel zijn er 296 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie trouwt nog op 21april?

6-3-2012 22:50:53
Dag bruidjes in spe,.. :)
Ook voor ons begint het te korten he,...
Hier is bijna alles rond,... Enkel ventje moet nog zijn kostuum hebben. :)
21maart mag ik voor mijn eerste pas gaan, ervoor ga ik voor mijn kapseltje ook. Dan zie ik het meteen het totaalplaatje.
De uitnodigen zijn de deur uit,..en nu wachten op de reacties,...

Lies
21-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 498

sofie
21-4-2012
 Meld misbruik7-3-2012 7:19:03

Hier ook 21 april :-)))
T begint echt wel te korten ja!

Ik moet enkel mijn proefkapsel nog laten doen.
Ben al naar een kapster geweest maar was helemaal niet tevreden, dus nu ga ik een ander proberen.

Voor de rest is alles wel in orde denk/hoop ik :-)

Er zijn nog wel enkele kleine dingen die in orde gebracht moeten worden (vb bloemen,cd maken met openingsdans,...)

Groetjes,

Sofie

Hannelore
21-4-2012
 Meld misbruik7-3-2012 8:38:26

Hier ook 21 april! Gisteren mijn eerste pas gehad en meteen het kleed ook meegekregen. Het ging perfect!
Moet nog wel gaan kijken voor mijn bruidsboeket en ben nog aan t wachten op aantal bevestigingen en dan kan ik beginnen aan tafelschikking en naamkaartjes maken. Deadline is 2 april. Dus mensen hebben nog wat tijd, maar jaag me toch beetje op want de helft heeft nog niks laten weten. Tenzij ze ervan uitgaan dat ik weet dat ze komen, maar zo redeneer ik niet. Bevestiging gevraagd, dus moeten ze nu nog eens bevestigen hé.
Volgende week afspraak met fotograaf voor de planning. (binnen en buitenlocatie liggen al vast) en met de zaal voor menu. Maar die heb ik ook al grotendeels vastliggen!

Nog 44 dagen! Tijd gaat snel! Woehoe!
Groetjes Hannelore

Gwen
21-4-2012
 Meld misbruik7-3-2012 9:31:21

Hier nog een bruidje voor 21 april! Het wordt spannend!
Volgende week woensdag heb ik mijn eerste pas. Verder moeten we ons boekje van de viering nog op punt zetten en de muziek op een cd'tje. De uitnodigingen zijn sinds gisteren de deur uit. We moeten ook nog een fotolocatie zoeken en voor het middageten zorgen.
Tegen alle verwachtingen in ben ik nog niet zenuwachtig maar mijn vriend daarentegen, amai .

Groetjes!

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik7-3-2012 11:10:57

Hey,

Ik trouw de week voor jullie.... spannend... inderdaad het is echt niet meer lang... op mijn teller staan nog slechts 37 dagen....

pfff......

Onze uitnodigingen zijn vandaag allen de deur uit, juist nog enkele voor de kerk...
En ik heb nog enkele praktische zaken die moeten geregeld worden zoals de cava bestellen, fruitsap kopen en nog wat ander drank voor de receptie...

Verder nog wat foto's trekken en nog wat spullen zoeken voor de tafel indeling en nog een beetje tafel versiering... ons mis boekjes laten afdrukken en verder in elkaar boxen....
vooral de kleien dingen die nog niet in orde zijn geven me stress....

Veel veel groetjes Ellen

Thierry

Meld misbruik7-3-2012 11:11:58

Op 21 april staan Katrijn & ik ook even aan de andere kant van het gebeuren :-) .
En de 22e april is haar verjaardag: het zal gemakkelijk zijn om onze huwelijksdag te onthouden :o) .

Lies
21-4-2012
 Meld misbruik7-3-2012 16:13:47

Oh leuk zoveel 21april bruidjes en bruidegommen ;)
Hier heeft mijn ventje mij een maand een half geleden ten huwelijk gevraagd (jaja je leest het goed) Het wordt dus een blitz huwelijk feest maar alles is in kannen en kruiken!
Vandaag heeft mijn ventje zijn kostuum gevonden, dus dat mag ook al afgevinkt worden.
Ik ben gisteren naar de ikea geweest en heb heel leuke vaasje gevonden waar ik een Gerbera ga insteken met wat groen. Een aantal dagen geleden stond hier een leuke link naar een ballonnenwinkel in Turnhout ( daar wij van West-vlaanderen zijn is dit niet te doen) maar ik had zo leuke creaties gezien,... Ben vandaag binnen gesprongen bij onze plaastelijke feestwinkel en die mevrouw ziet het volledig zitten om na te maken :) ME HAPPY. Dus wij zetten een eenvoudige bloemetje en/of een leuke balloncreatie ( man/vrouw koppel) op de tafels. IK heb ook nog leuke theelichthoudertjes gekocht.
De meisjes moeten hier nog hun schoenen hebben in het wit. Maar dat zou geen probleem mogen geven.
De uitnodigingen zijn hier ook sinds gisteren de deur uit en tegen 7april moeten ze reageren. Maar van de meeste weten we het al daar ik een SAVE the DATE mail gestuurd heb, van het moment dat we wisten welke dag we gingen trouwen.
Ik kijk enorm uit naar mijn eerste pas ( heb mijn kleed pas besteld de week voor krokusvakantie,..) dan heb ik ook mijn eerste proefkapsel,... Mijn kleedje is er eentje van Creations of leyton.
Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...