Hoi Wendy
Leuk dat we op dezelfde dag zullen trouwen...16/6 beloofd voor ons alleszins onvergetelijk te worden! Wij hadden gedacht om ook begin april de uitnodigingen te beginnen uitdelen aan de naaste familie (waar we dit ook persoonlijk aan willen gaan afgeven). Wanneer deze allemaal uitgedeeld zijn dan kan de rest op de post, dus dat zal voor midden april worden vermoedelijk. Ik vind dit persoonlijk niet te vroeg...we krijgen nu al heel veel vragen hoe laat alles plaatsvindt (omwille van dat ze dit moeten weten voor kinderopvang, enzovoort)...dus dan heeft iedereen goed op tijd hun uitnodiging waar alles op vermeld staat.
En voor de rest met onze voorbereidingen loopt het heel vlotjes..we hebben zo goed als alles gedaan/vastgelegd en nu is het tijd om aan de details te beginnen. Wat we nog moeten doen:
- vandaag dus de bevestiging gekregen dat we mogen langskomen op het gemeentehuis voor de ondertrouw
- Volgende zaterdag hebben we het proefdiner in de feestzaal.
- Mijn toekomstige zijn kostuum gaan ophalen (werd al besteld en is nu klaar (werd nog op maat gemaakt)
- Onze persoonlijke viering nog volledig doorspreken (alles is uitgewerkt (zelfgeschreven teksten) en nu gaan we dit op 14 maart overlopen met de persoon die onze viering begeleidt
- Bloemen (hebben al gekozen welke, moet dit alleen nog bespreken met onze bloemist)
- Uitnodigingen uitdelen
- In mei komen ze de ringen nog leveren...Zo benieuwd naar!
- De bedankingscadeautjes maken (het materiaal hebben we allemaal al, maar we gaan dit pas een aantal weken op voorhand maken zodat de suikerboontjes niet slecht zouden worden)
- Mijn laatste pas van trouwkleed en dan mag ik hem hopelijk ook meenemen!
- Alles nog eens doorspreken met de ceremoniemeester (hij heeft over de dag zelf al wel zijn volledige goedkeuring gegeven), maar de laatste details moeten nog doorgenomen worden
- Een laatste gesprek met de DJ (en dan nemen we ook onze lijst met voorkeursliedjes mee), zangeres, fotograaf
- En dan uiteraard de vrijgezellen nog (gaat door op 5 mei...meer weten we niet
)
Zo spannend allemaal! En hoe staan de voorbereidingen bij jullie?
Lieve groetjes
Chantal