Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog maar 100 dagen .....WHIHIHI!!

7-3-2012 10:30:21
Amai amai...op het tellertje hier beneden staat aangegeven dat het nog maar 100 dagen zijn! De tijd is gevlogen niet normaal...we zijn gestart op 562 dagen en zie nu!

En morgen zullen er nog maar 2 cijfertjes staan! Hihihi! Nu gaat de tijd helemaal vliegen!

En vandaag ook ineens goed nieuws gekregen: de gemeente heeft alle documenten in orde gemaakt, dus we mogen langskomen voor de ondertrouw! Jeej..weer iets dat van het to-do lijstje kan!

De uitnodigingen worden ondertussen ook gedrukt en we zijn helemaal verliefd op het ontwerp (met dank aan een voormalige bruidje hier op het forum die haar eigen bedrijfje heeft opgericht: Bellaboo), dus ik ben benieuwd naar wanneer deze klaar zijn en we ze mogen gaan ophalen! Dan kunnen we ze beginnen uitdelen!

Iedereen nog veel voorbereidingsplezier...en voor alle voorjaars en zomerbruidjes: onze grote dag komt echt dichtbij nu! SPANNEND!!

Lieve groetjes

Chantal

Chantal
16-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 666

Ann
28-9-2012
 Meld misbruik7-3-2012 11:10:58

Ooooohhhhhhhh! Leuk! 't zal er snel zijn! Groetjes Ann

wendy
16-6-2012
 Meld misbruik7-3-2012 13:35:36

Hey Chantal,

Ik ook een bruidje op 16-6-2012. Wanneer versturen jullie je uitnodigingen? Wij hadden gedacht begin april maar is dit niet te vroeg?
Hoe staat het voor de rest met de voorbereidingen? Volgens mij zijn we redelijk op schema...

Groetjes

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik7-3-2012 13:58:46

Hoi Wendy

Leuk dat we op dezelfde dag zullen trouwen...16/6 beloofd voor ons alleszins onvergetelijk te worden! Wij hadden gedacht om ook begin april de uitnodigingen te beginnen uitdelen aan de naaste familie (waar we dit ook persoonlijk aan willen gaan afgeven). Wanneer deze allemaal uitgedeeld zijn dan kan de rest op de post, dus dat zal voor midden april worden vermoedelijk. Ik vind dit persoonlijk niet te vroeg...we krijgen nu al heel veel vragen hoe laat alles plaatsvindt (omwille van dat ze dit moeten weten voor kinderopvang, enzovoort)...dus dan heeft iedereen goed op tijd hun uitnodiging waar alles op vermeld staat.

En voor de rest met onze voorbereidingen loopt het heel vlotjes..we hebben zo goed als alles gedaan/vastgelegd en nu is het tijd om aan de details te beginnen. Wat we nog moeten doen:
- vandaag dus de bevestiging gekregen dat we mogen langskomen op het gemeentehuis voor de ondertrouw
- Volgende zaterdag hebben we het proefdiner in de feestzaal.
- Mijn toekomstige zijn kostuum gaan ophalen (werd al besteld en is nu klaar (werd nog op maat gemaakt)
- Onze persoonlijke viering nog volledig doorspreken (alles is uitgewerkt (zelfgeschreven teksten) en nu gaan we dit op 14 maart overlopen met de persoon die onze viering begeleidt
- Bloemen (hebben al gekozen welke, moet dit alleen nog bespreken met onze bloemist)
- Uitnodigingen uitdelen
- In mei komen ze de ringen nog leveren...Zo benieuwd naar!
- De bedankingscadeautjes maken (het materiaal hebben we allemaal al, maar we gaan dit pas een aantal weken op voorhand maken zodat de suikerboontjes niet slecht zouden worden)
- Mijn laatste pas van trouwkleed en dan mag ik hem hopelijk ook meenemen!
- Alles nog eens doorspreken met de ceremoniemeester (hij heeft over de dag zelf al wel zijn volledige goedkeuring gegeven), maar de laatste details moeten nog doorgenomen worden
- Een laatste gesprek met de DJ (en dan nemen we ook onze lijst met voorkeursliedjes mee), zangeres, fotograaf
- En dan uiteraard de vrijgezellen nog (gaat door op 5 mei...meer weten we niet )

Zo spannend allemaal! En hoe staan de voorbereidingen bij jullie?

Lieve groetjes

Chantal

wendy
16-6-2012
 Meld misbruik7-3-2012 15:20:20

Hallohallo,

Wij hebben vorige zondag ons proefdiner gekregen en gelukkig was alles lekker, oef!
Het eerstvolgende zullen dus de uitnodigingen zijn, kan ik beginnen met enveloppen schrijven.
Ik heb mijn eerste pas maar begin mei. Vind ik persoonlijk vrij laat maar ja, als de winkel die datum opgeeft...
Mijn ventje zijn kostuum is ook gekocht maar moet nog aan zijn figuur aangepast worden en aangezien hij nog een paar kilootje kwijt wil zal dat ook maar begin mei gebeuren.
Wij trouwen enkel voor de wet en hebben onze datum al vastgelegd bij 't stad maar we moeten nog gaan voor onze ondertrouw. Ze hadden ons meegegeven om niet te vroeg te komen dus zal maar voor in april zijn.
Over bedankingscadeautjes zijn we er nog niet uit. Zitten nu te denken aan een aansteker of flesopener met onze naam op...
Voor het bruidsboeketje denk ik begin juni te gaan. Het ventje ging dit eerst regelen maar weet zelf nog niet zo goed wat ik wil dus zal ik zelf maar eens gaan.
Onze ringen zouden eind maart klaar zijn en ben daar super benieuwd naar. Dat is toch bijna het enige wat je van die belangrijke dag overhoudt hé.
Jij bent wel vroeg voor je vrijgezellen, bij ons gaat die op 2 juni door. Wel spannend wat ze voor ons in petto hebben hé, mijn getuige wil er alleszins niets over kwijt ook al heb ik genoeg zitten vissen

Geniet nog van je voorbereidingsweken. Onze trouw zal er sneller zijn dan gedacht, joepie!

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik7-3-2012 15:34:53

Jullie staan inderdaad ook goed op schema zo te lezen! Stiekem geniet ik echt wel van al dat voorbereidingswerk!

Voor onze vrijgezellen zijn we er inderdaad vroeg bij, maar het kon ook bijna niet anders omdat onze weekends in mei en juni voor de rest al prop-propvol zitten : een vriendin van mij trouwt in Turkije (en in België), en we zijn uitgenodigd voor beide feesten, dus daar zijn we al een week mee weg (jeej, mini-huwelijksreisje voor de trouw er één klap bij dus ), onze tuin wordt nog aangelegd, waarschijnlijk moet ik voor die tijd ook nog geopereerd worden aan mijn wijsheidstanden (al dat ik mijn tandarts ga smeken om het uit te stellen en mijn wijsheidstand voorlopig even op te lappen (ik zit met een tand die niet volledig volgroeit is, waardoor er nu dus een gat/krater in zit)...doet geen pijn ofzo, maar blijft wel vaak eten in steken (ook al spoel ik mijn mond als een bezetene ).

Maar ik kijk al wel super hard uit naar de vrijgezellendag...ik heb al 1 opdracht gekregen van 'm'n meisjes' ...ik moest een volledige vragenlijst over mezelf en mijn vriend ingevuld aan hen terugbezorgen ...haha was echt hilarisch om in te vullen (en voor hen volgens mij ook om te lezen)...ben benieuwd wat ze er mee gaan doen! Kvind het echt zo spannend dat dat een volledige dag is waarvan ik niet weet wat we gaan doen...heb zelf graag alles onder controle, dus da's echt tandenbijten voor mij !

Jullie ook zeker nog genieten van de voorbereidingsweken, want het zal echt snel zo ver zijn!

Lieve groetjes

Chantal

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik7-3-2012 16:40:45

Hier nog 99 dagen... Het begint écht wel in te korten en met ook nog een verhuis in het vooruitzicht, begin ik écht te freaken :)

dany
16-6-2012
 Meld misbruik7-3-2012 18:49:40

Wij trouwen ook op 16-6.Blijkt wel een populaire datum te zijn.Bij ons is ook zo goed als alles geregeld.Wij zitten goed op schema.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...