Terug naar overzicht
Voor kleur zou ik misschien gaan voor het kleur van jullie uitnodigingen/bruidskledij?Voor bedrukking zou ik inderdaad ook gewoon namen & datum nemen.Succes!
HeyHeyidd het kleur van uitnodging zou leuk zijn. Maar waarom gewoon niet het kleur van de liefde: ROOD! En daarbij die kan je makkelijk terug vinden.Voor de druk zou ik gaan voor... (de naam van diegene die op de feest was) bv Ellen.....bedankt dat je erbij was! eventueel aangevuld met je trouwdatum.Tis maar een tip he! ;) Het is wel een leuk hebbeding! Knap idee!
Hey Kylie,Ik zat ook met dat idee of eventueel een notaboekje met onze namen en datum. Ik was er voor aan het kijken bij Vistaprint. Heb jij nog een andere leverancier?GroetjesWendy
Wij gaan ze waarschijnlijk bestellen bij Vanhelden, je moet daar wel rekening mee houden dat er altijd een minimum aantal is van bv. 200 / 500 stuks ... Wij hebben een pakket gezien op deze site, dus wij kunnen maar 1 soort bedrukking / tekst kiezen om erop te zetten, en dit zal dan op alle pennen staan ... Rood is inderdaad wel tof .. En in onze uitnodigingen komt er ook rood, met wit... Bedankt voor de tips, ik ga het eens overleggen met m'n (toekomstig) ventje.Groetjes
Hoi,Kijk ook even naar bureatica bedrijven (denk aan Overtoom, Bruneau,...) Of websites die specifiek voor zaken-relatiegeschenken zijn.Daar vind je echt allerhande soorten pennen, boekjes, gadgets.Wij kregen ooit van mijn nonkel en tante een flesopener, heel simpel, in het wit, met hun namen en datum op. Bij ons thuis gebruiken ze die nog steeds. Een handig hebbeding dus!Ik denk dat namen en datum het leukste is. Als je alle pennen moet voorzien van een eigen naam (bv. naam van de gast), ga je wel duur uitkomen, denk ik.Succes!