Terug naar overzicht
Hoi Annelies,Wij waren dit van plan, maar dit kan alleen voor een postzegel voor genormaliseerde enveloppen en de onze (net zoals de meeste huwelijksuitnodigingen denk ik) is niet-genormaliseerd! Wij vonden dit zeer jammer en hebben uiteindelijk dan maar een gewone postzegel met waarde 2 gekozen!Groetjes, Katrien
Wij hebben onze eigen postzegel gemaakt, maar is in de layout van onze uitnodiging, niet met foto. Is dat ook goed?
Wij hebben (om dezelfde reden als Katrien) uiteindelijk ook niet voor een gepersonaliseerde postzegel gekozen omdat we met vierkantige , niet-genormaliseerde omslagen zaten. Misschien een tip voor Bpost?Groeten, Julie
Beste AnneliesWij hebben wel een foto van ons op onze eigen postzegel gezet voor de uitnodigingen!!Van mij mag je dit gebruiken :-)GroetjesKatrien
Hallo AnneliesWij hebben voor zowel de uitnodigingen een foto van ons gebruikt. Dat was er eentje van de verlovingsshoot. Voor de fotobedankjes na het huwelijk hebben wij een foto genomen van mijn bruidsboeket. Het was echt goed geslaagd vonden we! Als je die wil, stuur gerust een mailtje. Annelore_vl@hotmail.com Groetjes x
Hey Annelies,Wij hebben een postzegel gemaakt, zoals de voorkant van onze uitnodiging. Foto van ons zoontje met als tekst vermeld Joepie Mama & Papa Trouwen.Als je belangstelling hebt stuur je maar een mailtje kevin.hendrickx2@pandora.beGroetjesNuri
Hallo ,Wij hebben ook onze postzegels zelfgemaakt met foto die eigenlijk ook ons thema is.Die foto zal meermaals terugkeren, waaronder op onze uitnodigingen, bedankjes, .....U mag ons gerust mailen:evelyn.verscheure@telenet.be
Dag Annelies,Wij hebben ook onze postzegels gemaakt. (levering volgende week)Het is een romantische foto van ons op vakantie, schimmen van ons met zonsondergang.Als je wilt, stuur je maar een mailtje.Groetjes,Claudia
Hey,Ik was hier juist bezig met onze postzegel te ontwerpen en nu hebben we gezien dat ze ook in waarde 2 bestaan!Anders hadden we er gewoon 2 van 1 gemaakt, maar nu hebben we er maar 1 nodig.Dus voor de bruidjes die er geen maakten omwille van het feit dat er enkel waarde 1 was, is er nu ook waarde 2!groetjes
Jammer dat ze daar bij bpost nu pas opgekomen zijn!
Ik heb vorige week donderdag ook onze gepersonaliseerde postzegels besteld.Weet er iemand hoelang je hierop moet wachten? We zouden graag tegen volgende week onze uitnodigingen op de bus doen..
Ongeveer een weekje normaal gezien.Mijn verloofde doet dit altijd met zijn postzegels voor zijn bedrijf en dan moeten we er een weekje op wachten.Ik heb de mijn vrijdag besteld dus ik hoop deze ook vrijdag toe te krijgen.groetjes