Nu Online
Momenteel zijn er 465 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zelfgemaakte postzegel

7-3-2012 15:44:42
Dag bruidjes (en bruidegommen),
ik ben voor een reportage in het magazine van bpost op zoek naar een koppel (net gehuwd of verloofd) dat een eigen postzegel heeft laten maken voor de huwelijksaankondigingen of de bedankkaarten (met een foto van het huwelijk bv.). Hét moment dus om jullie mooie uitnodiging/postzegel aan heel Vlaanderen te laten zien!
Wie interesse heeft om mee te werken aan deze reportage, mag me mailen op annelies@tekstfabriek.be en dan geef ik je wat meer uitleg.
groetjes
annelies

annelies
1-1-2013
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 1235

Katrien
5-5-2012
 Meld misbruik7-3-2012 16:08:58

Hoi Annelies,

Wij waren dit van plan, maar dit kan alleen voor een postzegel voor genormaliseerde enveloppen en de onze (net zoals de meeste huwelijksuitnodigingen denk ik) is niet-genormaliseerd! Wij vonden dit zeer jammer en hebben uiteindelijk dan maar een gewone postzegel met waarde 2 gekozen!

Groetjes, Katrien

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik7-3-2012 16:38:37

Wij hebben onze eigen postzegel gemaakt, maar is in de layout van onze uitnodiging, niet met foto. Is dat ook goed?

Julie
22-7-2011
 Meld misbruik7-3-2012 17:32:03

Wij hebben (om dezelfde reden als Katrien) uiteindelijk ook niet voor een gepersonaliseerde postzegel gekozen omdat we met vierkantige , niet-genormaliseerde omslagen zaten.
Misschien een tip voor Bpost?

Groeten, Julie

Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik7-3-2012 17:58:12

Beste Annelies

Wij hebben wel een foto van ons op onze eigen postzegel gezet voor de uitnodigingen!!

Van mij mag je dit gebruiken :-)

Groetjes

Katrien

Annelore
27-8-2011
 Meld misbruik7-3-2012 19:06:19

Hallo Annelies
Wij hebben voor zowel de uitnodigingen een foto van ons gebruikt. Dat was er eentje van de verlovingsshoot. Voor de fotobedankjes na het huwelijk hebben wij een foto genomen van mijn bruidsboeket. Het was echt goed geslaagd vonden we!
Als je die wil, stuur gerust een mailtje. Annelore_vl@hotmail.com

Groetjes x

kevin
1-6-2012
 Meld misbruik7-3-2012 20:35:21

Hey Annelies,

Wij hebben een postzegel gemaakt, zoals de voorkant van onze uitnodiging. Foto van ons zoontje met als tekst vermeld Joepie Mama & Papa Trouwen.

Als je belangstelling hebt stuur je maar een mailtje kevin.hendrickx2@pandora.be

Groetjes

Nuri

Evelyn
20-4-2012
 Meld misbruik10-3-2012 20:52:39

Hallo ,

Wij hebben ook onze postzegels zelfgemaakt met foto die eigenlijk ook ons thema is.
Die foto zal meermaals terugkeren, waaronder op onze uitnodigingen, bedankjes, .....

U mag ons gerust mailen:
evelyn.verscheure@telenet.be

Claudia
26-5-2012
 Meld misbruik16-3-2012 14:28:58

Dag Annelies,

Wij hebben ook onze postzegels gemaakt. (levering volgende week)
Het is een romantische foto van ons op vakantie, schimmen van ons met zonsondergang.

Als je wilt, stuur je maar een mailtje.

Groetjes,

Claudia

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik23-3-2012 16:45:37

Hey,

Ik was hier juist bezig met onze postzegel te ontwerpen en nu hebben we gezien dat ze ook in waarde 2 bestaan!
Anders hadden we er gewoon 2 van 1 gemaakt, maar nu hebben we er maar 1 nodig.
Dus voor de bruidjes die er geen maakten omwille van het feit dat er enkel waarde 1 was, is er nu ook waarde 2!

groetjes

Katrien
5-5-2012
 Meld misbruik23-3-2012 16:55:26

Jammer dat ze daar bij bpost nu pas opgekomen zijn!

Jasmin
9-6-2012
 Meld misbruik28-3-2012 9:25:57

Ik heb vorige week donderdag ook onze gepersonaliseerde postzegels besteld.
Weet er iemand hoelang je hierop moet wachten? We zouden graag tegen volgende week onze uitnodigingen op de bus doen..

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik28-3-2012 12:32:36

Ongeveer een weekje normaal gezien.
Mijn verloofde doet dit altijd met zijn postzegels voor zijn bedrijf en dan moeten we er een weekje op wachten.
Ik heb de mijn vrijdag besteld dus ik hoop deze ook vrijdag toe te krijgen.

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...