Terug naar overzicht
Hallo Christine, moesten jullie toch ook andere zangers of zangeressen overwegen, kijk dan eens even bij de Wysiwyg Wedding Singers. Op deze site of op www.wysiwygvzw.be .groetjes,Kris
Misschien moet je dit bericht ook plaatsen in muziek-ceremonie. Wellicht dat daar meer bruidsparen informatie over haar hebben. Succes.Groeten,Patricia
Hey! Wij hebben toevallig Alina al horen zingen in het Wok restaurant in Niel. De Boomgaard heet dit. Je kan er altijd eens gaat eten, dan hoor je ze ook ineens eens zingen he!
Beste trouwertjes,Proficiat met jullie huwelijksplannen!Als jullie houden van muziek met soul, ga dan zeker eens luisteren ophttp://soundcloud.com/josephine-sings Mijn website wordt momenteel vernieuwd maar daar kan je toch al eens horen of het jullie iets zegt.Mail me gerust voor meer infojozefiendefeyter@hotmail.comMuzikale groeten, Jozefien
Op de site klinkt ze goed; live heb ik ze ook gehoord en dat was toch wel af en toe vals zelfs; maar ze is nog jong, ze kan dus nog veel leren; das positief