Terug naar overzicht
Wij gaan voor onze ouders en getuigen waarschijnlijk een zakje maken met een paar persoonlijke kadotjes.voor mijn schoonouders bvb een boek kaarten met erop gedrukt onze namen en trouwdatum met een flesje of 2 kasteeelbier (in de zomer kaarten ze elke avond met een flesje bier erbij)Voor mijn vader een pijp met aansteker met onze namen en trouwdatum op.Of dit altijd wordt gedaan op een trouw of enkel als de ouders meebetalen weet ik niet want bij ons betalen ze mee maar ze krijgen ook een kado omdat ze er altijd voor ons zijn en omdat ze vroeger altijd zo goed voor ons gezorgd hebben ( en nog steeds doen)Groetjes
Ik lees mee, ik kan ook nog wat inspiratie gebruiken!
Ik heb voorlopig nog niets gekocht, maar ik was aan het denken om op de avond zelf of de dag nadien een boeket bloemen voor de mama's in orde te brengen.Voor de papa's bier, want het zijn beiden bierdrinkers.Ik vind het beetje raar om de bloemen al op het feest af te geven, omdat die dan daar in een emmer komen te staan. Dan lijkt het me leuker dat die de dag nadien worden thuisgeleverd of dat ze dan naar ons komen en dat we ze dan afgeven bijvoorbeeld. Is ook net iets intiemer.Als de foto's dan af zijn, worden er nog wel foto's gegeven ook.Bij ons thuis ben ik de eerste, dus kan ik zelf een kader mee afgeven, bij mijn verloofde zijn we de laatste (hij is de jongste) en daar hangen al 2 dezelfde kaders van de trouwfoto's van zijn broer en zus. Dus daar zal het waarschijnlijk alleen de foto zijn die we gaan afgeven.
ik volg dit ook even ophoe meer ideeën, hoe meer keus hé
Bij ons in de feestzaal is er de mogelijkheid om te blijven overnachten. Wij hebben aan de getuigen en de mama van mijn toekomstige een kamer aangeboden op onze kosten. Ik wist ook niet goed wat ik als cadeau moest geven, dus ik heb het zo opgelost. Op die manier kunnen ze zorgenloos genieten van het feest en een glaasje drinken. 's Ochtends bij het ontbijt kunnen we dan gezellig napraten over onze dag, dat leek me wel iets hebben.
Haai, wij gaan in een weekend na onze trouw met onze ouders en onze getuigen uitgebreid gaan eten in Salons Saint-Germain in Diksmuide.
Mijn schoonmama heeft niet bijgedragen voor het feest, maar heeft een heel royale cadeau gegeven, mijn ouders hebben mijn kleding en accessoires betaald en hebben ook nog een mooie cadeau gegeven. Wij hebben ervoor gekozen om onze mama's tijdens de speech een grote bos bloemen te geven en hen zo te bedanken voor al hun goede zorgen. We hebben de bloemen de dag ervoor gaan halen, en zijn ze op de grote dag thuis gaan oppikken als we naar de zaal reden. De mensen van de zaal hebben ze dan twee uurtjes in een emmer op een koele plaats gezet, tot wij de bloemen gaan afgeven zijn. Ze hadden vazen voorzien voor bloemen op de cadeautafel, dus daar zijn de boeketten de rest van de avond gebleven. 's Ochtends hebben de mama's dan hun bloemen mee naar huis genomen. Wij gaan voor de ouders ook een mooi fotoboek maken. Voor de getuige van mijn man hadden we een bongo (lazy sunday), mijn broer (mijn getuige) en zijn vriendin hebben een grotere cadeau gekregen : een bon voor enkele uurtjes privé-sauna. Zij hebben beide enorm veel gedaan om ons te helpen bij de organisatie van ons huwelijk, vandaar.
oke alvast bedankt voor de ideetjes !!
Wij hebben Kaarsen besteld van Joka met onze namen trouwdatum :-)Hopelijk vinden zij het mooi :-)