Nu Online
Momenteel zijn er 202 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de laatsten

7-3-2012 19:54:13
ik ben nu eens echt geen avondmens, ik ben altijd al om 10 uur doodmoe. Als we naar feestjes gaan is 2uur toch echt wel maximum uur om op te blijven en dan lig ik al half te slapen in de zetel of op een stoel. Nu vraag ik mij af hoe ik dat ga volhouden op ons huwelijksfeest, uiteindelijk is het het bruidskoppel dat tot het laatste blijft. Iemand tips? Bruidjes die het al hebben meegemaakt, hoe ging dat bij jullie?

( energiedrankjes doen het niet echt bij mij dus dat is geen optie)

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1084

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik7-3-2012 19:59:14

1 woord: adrenaline! Ik was wakker om 6 u en zt pas om 5 u in bed. Normaal wil ik ook altijd rond 2 u naar huis, maar dn ging het vanzelf. De huwelijksncht zelf kon ik ook maar een uur of drie slapen, we hebben echt een weekend op trouwadrenalinegeleefd :-)

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik7-3-2012 20:06:46

Ik zit in dezelfde situatie en hoop ook op de adrenaline ;-).

Daarnaast heb ik me voorgenomen om de week ervoor (ben de hele week thuis), altijd op tijd te gaan slapen en langer te slapen dan normaal, ik weet uit ervaring dat dit toch wel een paar uurtjes scheelt wanneer we dan weggaan ;-).

Groetjes!

Evelien

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik7-3-2012 21:32:12

heylabah hier hoop ik ook op een goeie portie adrenaline! Met ons dochtertje van 3 jaar heb ik niet vaak de kans om uit te slapen en moet regelmatig 'snacht opstaan voor haar dus dan ben ik wel tegen een uur of 10 al helemaal uitgeteld 's avond!
Maarja .. denk wel dat je je op zo een dag héél anders gaat voelen! En bij den deze gaan de redbullekes ook wel rijkelijk vloeien hahaha! That's my back-up plan!!!

tima
8-9-2012
 Meld misbruik7-3-2012 21:56:44

een vitamine supplement kan de oplossing bieden . ik heb fitness supplementen die een power boost geven maar o w als ik die na 17u binnen neem geraak niet in mijn bed

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik7-3-2012 21:58:25

Ik denk dat ik gewoon zo lang mogelijk ga willen genieten van die dag :-)!
Dus zo lang mogelijk wakker blijven zeker? :-)
Onze DJ stopt normaal om 4u, dus ik schat dat wij rond 6u ten laatste zeker in bed zullen liggen! Bijna 24u wakker dan wsl...maar de dag nadien uitslaaaaaapjes doen!!

groetjes!

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik7-3-2012 22:04:27

Ik ben zelfs geen feestbeest, meestal ben ik het al helemaal beu om een uur of tien en wil ik naar huis omdat mijn rug en heupen pijn doen. Ik ga niet teveel drinken en pijnstillers nemen en als het mij echt beu is na middernacht mogen ze allemaal oprotten ;D

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik8-3-2012 0:18:44

'k Denk inderdaad dat je je daar geen zorgen moet over maken... Je gaat zo opgaan in je dag, dat die voorbij vliegt voor je het goed en wel beseft! ;)

En weet je, een mens kan veel met een huwelijk, want mijn bijna 80-jarige grootvader die anders om 's namiddags een goed middagdutje doet en 's avonds rond 22u richting zijn bedje gaat, was er van 9u30 's ochtends gans de dag bij zonder één moment te missen en is 's nachts om 4u samen met ons en onze ouders naar huis vertrokken! :)
Dus: no worries, 't zal wel loslopen ;)

Tania
14-7-2012
 Meld misbruik8-3-2012 7:03:33

Hetzelfde hier, maar denk dat de adrenaline zijn werk wel zal doen!! En daarna lekker crashen :)

Syrie
31-3-2012
 Meld misbruik8-3-2012 9:13:13

Ik ben ook geen avondmens. In de week lig ik vaak om 9u al gesneuveld in mijn zetel. Maar ik denk dat ik er die dag geen problemen mee zal hebben. Trouwens, op de vrijgezellenavond zat ik pas om 5u in mijn bed. Normaal zou ik in de auto op weg naar huis al in slaap vallen, en ik zat nog klaarwakker. Ben zelfs om 9u30 opgestaan omdat ik niet meer kon slapen. Dus ik denk inderdaad dat die adrenaline ons recht zal houden op dé avond! .

Crystal
12-5-2012
 Meld misbruik8-3-2012 12:40:53

Hier hetzelfde: de avond voor mijn huwelijk zal ik een slaappil nodig hebben en de avond van het huwelijk zelf een energiepil :) Bij mij zien ze het altijd aan mij dat ik moe ben, dus dat zal op het trouwfeest niet anders zijn vrees ik, maar wie weet komt die beruchte trouwadrenalineboost ook wel Ook ben ik benieuwd hoe lang onze kindjes het gaan volhouden. Waarschijnlijk zullen die ook wel snel moe zijn van zo'n drukke dag.

Sofie
11-2-2012
 Meld misbruik8-3-2012 12:45:30

Don't worry,

Laura
30-6-2012
 Meld misbruik8-3-2012 13:00:50

Ik ben ook altijd rond 22 uur moe. Zeker als ik nog vroeg ben moeten opstaan, soms ben ik zelfs moe rond 20uur. Het spijtige is dat je bij mij ook altijd ziet dat ik moe ben. Ik krijg dan rode ogen. Ik hoop natuurlijk ook op de adrenaline die ik van de dag zelf wel zal hebben.

Groetjes

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik8-3-2012 13:08:11

Zoals in de eerste reactie van Hanne al stond: adrenaline! Klopt als een bus. Ik ben ook iemand die nooit het licht uitdoet op feestjes maar op ons trouwfeest zonder enig probleem en het mocht nog gerust wat langer doorgaan wat mij betreft Ik was om 6u smorgens wakker en wij lagen pas om 5u snachts in ons bed, geen enkel probleem gehad. nog een tip: die dag vliegt echt voorbij... geniet er dus op elk moment met volle teugen van!
groetjes

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik8-3-2012 18:42:48

ik hoop vooral op enorme ochtendadrenaline. vroeger kon ik niet laat op blijven maar intussen doe ik nachten altijd dus nu is opstaan een zeer groot probleem geworden :)

Debo
17-12-2011
 Meld misbruik8-3-2012 20:37:45

maak jullie maar geen zorgen, de dag én de nacht vliegen gewoon voorbij!

Voor je het beseft neem je al afscheid van de laatsten die blijven plakken...

Ellen
25-5-2012
 Meld misbruik21-4-2012 12:44:55

Ik ben er nog niet aan uit, ik had eerlijk gezegd iets in gedachten van gewoon iemand van de familie of vrienden in te schakelen dat alles zeker in orde komt zodat wij rond 12u kunnen weggaan als we dat willen. Ik lig meestal om 11u al te slapen op feestjes en iedereen vind dat dan superschattig maar ik vind het soms wel vervelend want thuis kan ik met gemak tot 3 a 4 uur wakkerblijven en ik mis vaak de leukste dingen op die manier.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...