Nu Online
Momenteel zijn er 650 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de Feestarchitect in het Kasteel van Beervelde

7-3-2012 21:02:29
Iemand??

Katrien
4-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 2530

Karen
16-6-2012
 Meld misbruik7-3-2012 21:32:55

Dag Katrien,

Wij zijn ook naar de Pecheur en Kasteel v Beervelde gaan kijken. Het is uiteindelijk de Lozen Boer geworden bij ons.
Wij waren niet overtuigd van de Feestarchitect en zijn voorstel om een bbq te doen. Ik had het gevoel dat er met ons budget meer mogelijk was, maar de bbq bleef maar naar voor komen. Ik heb nochtans al veel goede dingen gehoord, dus dit betreft enkel onze ervaring.
Vrienden van ons zijn vorig jaar getrouwd in Beervelde en het was een betoverende dag: ze hadden een open stertent in de tuin gezet voor hun vrijzinnige viering, in de namiddag volksspelen in de tuin en pick-nick, prachtige receptie rond de vijver aan de zaal en ook de feestzaal was heel gezellig met het kaarslicht van de lusters. Zij hebben wel niet samengewerkt met de Feestarchitect. Ze hebben een eigen traiteur gezocht. Ze hebben hiervoor rechtstreeks contact met het Kasteel moeten nemen. Ik weet niet of dit nu nog kan.
Twee jaar geleden een trouwfeest gehad in de Pecheur: eten was superieur. Wel jammer dat de dansvloer apart was. Dit vond ik een groot nadeel. Wij gaan regelmatig eten in de Pecheur en ik heb nog niets gemerkt van mindere kwaliteit door nieuwe chef. Als het mooi weer is en je buiten kan is het natuurlijk wel prachtig aan de Leie! Ik herinner mij ook nog dat er overal Starck-stoelen stonden in de orangerie. Heel mooi gedaan!
Succes nog met de zoektocht!

benita
8-9-2012
 Meld misbruik7-3-2012 23:28:44

Hoi,

Wij gaan ons huwelijksfeest laten doorgaan in het Park van Beervelde
samen met de feestarchitect.
Grtjes.

sanne
25-8-2012
 Meld misbruik8-3-2012 9:42:13

Hey,
Wij trouwen ook in het Park Van Beervelde met de feestarchitect.
Tot nu toe is het contact steeds goed verlopen.
Groetjes

sanne
25-8-2012
 Meld misbruik8-3-2012 9:44:10

Trouwens wel grappig, Karen. Want wij wouden een bbq en de feestarchitect vond dat geen goed idee :-) en kwam met andere mogelijkheden.

Katrien
4-8-2012
 Meld misbruik8-3-2012 12:31:35

Feesten jullie dan in het park zelf? Of is het het koetshuis?
Groetjes en iedereen al dank voor de reacties!

benita
8-9-2012
 Meld misbruik8-3-2012 13:12:42

@ Katrien, in het koetshuis rond de mooie vijver ;-)

sanne
25-8-2012
 Meld misbruik8-3-2012 13:14:15

Wij doen de ceremonie in het park, de receptie rond de vijver binnenkoer en het feest in het koetshuis.

benita
8-9-2012
 Meld misbruik8-3-2012 13:18:19

Was vergeten zeggen dat onze fotoshoot ook in het park zijn.

Dus hopelijk goed weer!

Katrien
4-8-2012
 Meld misbruik8-3-2012 14:50:56

@ Benita en Sanne,

Ons werd verteld dat het enkel het koetshuis zou zijn. Ik zie enkel op tegen het feit dat het op een vrijdag zou zijn. Te laat voor de zaterdag. Hebben jullie al de menu samengesteld of wordt het een walking dinner aldaar?

Grtjes

benita
8-9-2012
 Meld misbruik8-3-2012 15:07:11

Hoi Katrien!

Wij zijn verloofd sinds augustus vorig jaar en in september hadden we gebeld,
voor de zaal vast te leggen en inderdaad niet veel keuze meer.
We wilden in juni trouwen maar er was alleen nog maar plaats vrij in april en september, waardoor we in september trouwen.
De receptie zal (hopelijk) buiten zijn, de 2 de receptie is een walking dinner en dan gaan we allemaal binnen aan tafel voor de bbq buffet en daarna het dessert buffet.
Bij ons stelde hij direct het bbq buffet voor, maar dat vonden we niet erg.
Je kan altijd een gewoon menu nemen, maar zelf vinden we dat nogal saai, zo een hele avond op uwe stoel moeten zitten.
Bij de bbq, kan iedereen zelf nemen wat hij lust en dat vinden we toch een plus punt.
Het is natuurlijk gene gewone bbq he, mee wa worsten ofzo.
Mijn schoonouders hun 25j huwelijk was daar ook, wel met een walking dinner, en dat was dik inorde!
Hopelijk heb je hier wat aan.
Grtjes.

sanne
25-8-2012
 Meld misbruik8-3-2012 17:07:05

Wij zijn ook sinds augustus verloofd en in september datum vastgezet.
Hij zei toen ergens wel iets van dat een ceremonie in het park zelf doen op termijn ging kosten, maar wij waren nog net op tijd. De landheer had beslist om dat in te voeren vanaf dit jaar denk ik, maar niet voor de mensen die al in 2011 hun reservatie hadden.
Bij ons is het receptie + hapjes op de binnenkoer (idd hopelijk mooi weer) en nadien ook walking dinner, maar geen bbq. Het gaat meer zo pasta's en wokschotels enzo zijn.

Groetjes

Katrien
4-8-2012
 Meld misbruik8-3-2012 18:13:40

Dankjewel ! Ik ga morgen alvast op verkenning en hopelijk kunnen we dan beslissen.

Kathleen
21-9-2013
 Meld misbruik3-4-2012 18:46:54

Hey,

wij denken ook aan deze formule en ik zou graag willen weten of je intussen verdere info hebt kunnen verkrijgen? wat was jouw idee?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info