Nu Online
Momenteel zijn er 268 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidstaart

8-3-2012 14:09:28
Dag bruidjes,

Met nog maar 50 dagen op de teller ben ik dringend op zoek naar een lekkere en mooie bruidstaart. Heeft er iemand ervaring met bakkerij beckers in Lummen of met Torta in Koersel?

grtjs Laura

Laura
28-4-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 638

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik8-3-2012 14:12:37

Hey Laura
Wij zijn op proeverij geweest bij Torta en hebben ondertussen onze taart daar besteld.
We vonden het (duidelijk) zeer lekker :-) en de samenwerking verloopt tot nu toe ook heel vlot. Het leuke vond ik bovendien dat ze met nieuwe ideetjes kwam voor de taart waardoor we gemakkelijker kwamen tot een eindbeslissing die zowel mijn verloofde als ik leuk zullen vinden.
Groetjes

Laura
28-4-2012
 Meld misbruik8-3-2012 14:14:57

Ah fijn, kan je mij misschien een idee geven van de prijs daar? (ev via email laurapostelmans@gmail.com)

Davy

Meld misbruik8-3-2012 14:56:16

Dag Laura,

Linda van Oohgatooh maakt prachtige taarten. Kijk maar eens www.oohgatooh.be

Vriendelijke groeten,

Davy
www.allegebeure.be

Serena
25-5-2019
 Meld misbruik8-3-2012 17:09:12

Heylaba,

Ook wij zijn op proeverij geweest bij torta en hebben dan ook onmiddelijk onze bruidstaart daar bestelt.
tot nu toe loopt bij ons de samenwerking ook zeer vlot
en het is idd waar dat ze met nieuwe ideetjes komt en zo er toch iets speciaals en uniek van maakt!
Wij hebben er het volste vertrouwen in!

Groetjes Serena

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...