Terug naar overzicht
Hey Silke,We gaan 150 uitnodingen versturen en ik ga 150 misboekjes bestellen. Ik heb zo wat zitten uitrekenen wie allemaal komt en denk met dit aantal toe te komen. Ik heb er liever wat te veel, dan te weinig.Groetjes,Els
Wij versturen zo'n 143 uitnodigingen en ik zou zo'n 200 boekjes laten drukken, ik twijfel zelf nog of we daar met gaan toekomen, want 1 uitnodiging kan van 1 tot 6 personen gaan en als die allemaal een boekje willen. Als ik naar mezelf kijk heb ik toch ook graag een misboekje in handen tijdens de mis.. moeilijk allemaal eh. Ik volg hier mee!
Inderdaad moeilijk! Ik zou net al Els het wat uittellen en er dan nog zo'n 20 extra voorzien. Onze ceremoniemeester raadde aan om op de stoelen van de suite een boekje te leggen en de rest vanvoor in een mandje te leggen. Hij deelt de rest dan uit en verdeelt een beetje adhv het volk.Succes!
Bij ons zei de ceremoniemeester dat met 50 boekjes ik ruim voldoende zou hebben. De suite (15 man) elk eentje en de rest moet maar samen kijken.Ik vind het ook moeilijk aangezien mijn vriend nogal gekend is in onze gemeente :sGroetjes Stefanie
Das inderdaad een moeilijke hé! Wij trouwen op een vrijdag en dat maakt het er ook niet simpeler op: wie moet er werken, wie niet? Wie neemt er verlof voor de mis, wie niet? Wij hebben het proberen inschatten aan de hand van onze gastenlijst voor receptie en feest en nemen een marge van een 15-tal boekjes.Als ik je mailtje zo lees, denk ik inderdaad niet dat jullie met 100 boekjes zullen toekomen. Mensen uit zoveel verschillende invalshoeken... In jouw plaats zou ik een lijstje proberen maken en het zo beter proberen in te schatten.Groetjes!