Terug naar overzicht
wij trouwen een weekje na u. begint goed te korten he zo snel dat het ineens gaat. spannend!!!ik ben maandag voor mijn 1ste pas gegaan. was van juni geleden en ben echt wel verliefd op mijn kleed. moeten jullie nog veel doen? wij hebben ook live muziek in de kerk. Anneke doe heel veel musicals zelfs in londen( wysiwyg theaterproducties )wysiwygvzw@gmail.com anders moet je daar is een mailtje naar sturen ? veel succes nog groetjes Nathalie
Hey hey, hier ook 5 mei, en ik moet zeggen ik heb eigenlijk ook al stress amai! En je kan niet gewoon zeggen van mijn stress is gedaan, die blijft gewoon,...Vanavond naar de pastoor, morgen komt de cameraman, volgende week naar de kapster en mijn 2de pas gaan doen,.... Er moet nog vanalles gebeuren hier...Kben al 1,5kg vermagerd in 1 week??? door de stress vermoed ik, want normaal blijf ik stabiel...Misboekjes moeten nog gemaakt wordenmenukaarten tafelschikkinglingerie gaan kopen ( moet nog voor volgende week).... groetjes, Ellen En nog veel succes!
5 mei en geen stress :) ookal moeten we ook nog zeker wel wat doen daarjuist keek ik wel naar mensen die getrouwd zijn hun filmpje en pff blijk toch emotioneler te worden ...
zoek je een leuke live band?Ik ken er een geweldige!! Ze waren op ons trouwfeest en iedereen spreekt er nog over:www.somethingels.nu