Terug naar overzicht
hoi , heb mijn zoontje er wel in betrokken ! kijk maar eens op trouwpost.nlgroetjes
Ik volg dit, ik wil ook een uitnodiging met onze kindjes, maar ben ook niet zo creatief.
hallo ilse, Ik zelf heb nog geen kindjes, maar mijn zus is vorig jaar getrouwd en heeft haar uitnodigingen ook zelf gemaakt en heeft ook haar dochtertje erin verwerkt. er stond een foto van haar dochtertje op de voorkant en er stond bij " psst ik moet jullie iets vertellen" en dan binnenin "mijn mama en papa gaan trouwen." Hopelijk heb er iets aan.Groetjes Tessa
Ik was je vergeten Ilse, ik mail je meteen!
Ik ga onze 2 zoontjes ook bij onze uitnodiging betrekken. Wou bij Ava grote kartonnen letters gaan halen en die dan in fushia verven (onze themakleur). Ofwel haal ik de letters LOVE ofwel de cijfers van onze trouwdatum 14-09-20-12 dan hebben we allevier 2 cijfers vast. Wou dan voor volledig witte kleding gaan en dan vragen aan iemand om foto's van ons te maken...Laat maar weten wat het geworden is als je een ideetje hebt hé Wie weet doe ik nog een ander ideetje op Groetjes
Wij hebben ons zoontje er ook in verwerkt, hij hoort er nu éénmaal bij eh :) als je graag de uitnodiging eens ziet dan wil ik ze wel eens doormailen ;)
Onze kids 8 en 10 hebben van mij ieder een grote rode hartvormige snoeplolly gekregen en daar hebben we dan foto's mee getrokken. We hebben dan die lollies rood gelaten en de kids in zwart/wit.
bij ons staan ze er niet op met een foto maar het tekstje komt wel uit hun naam
Ik heb ook de kindjes erin verwerkt,zowel voorzijde als binnenzijde waar ze de mensen uitnodigen tot de misviering en wijzelf nodigen daarnaast uit tot het avondfeestIk wil het wel doorzenden als je mee een emailadres geeftgroetjes
Inge,zou je het eens naar mij willen sturen. c_vlerick@pandora.be