Terug naar overzicht
Denk dat de voorbereiding vaak door vrouwen leuk gevonden word :)
Mmmm.. misschien omdat die van mij altijd zegt: "jah das goed schatteke" ; "kiest maar"; "ik kies wat u gelukkig maakt"; "..."Niet dat hij niet met de trouw bezig is, maar kwestie van voorbereiden heeft em eigelijk nog ni echt veel gedaan (lees: bijna niets). Maar volgens hem heeft hij toch de zwaarste taak en da is naar mijn gestress luisteren en mij kalmeren... hihi
Mijn ventje is er wel zenne...alleen niet zichtbaar ! Hij zit vaak naast mij in de zetel als ik over vanalle ideeën begin en dan laat ik hem wat meelezen en dan zegt hij: 'oh da's een leuk idee, zoek da eens op'... maar zelf naar wijtrouwen.com surfen zie ik hem nog niet doen. Hij vind het leuk om samen met mij mee na te denken, maar niet zelf vragen te stellen op een forum en op te zoeken. Ieder zo zijn ding lijkt mij! Kben al lang blij dat hij mee nadenkt en zegt wat hij vindt! Laat al het opzoekwerk dan maar aan mij over (doe ik stiekem ook echt graag dus )Lieve groetjesChantal
Hier ist een beetje ikke den trouw en hij den bouw Vind het wel leuk om hem helemaal te verrassen den dag zelf...heb wel wat in petto,hij gaat verschieten...En wat den bouw betreft heb ik ook wel het laatste woord hoor,mijn ventje is den beste metser dus voorlopig laat ik hem rustig doen
Ik had al een vermoeden dat het zoiets was , hier is het juist omgekeerd, ik zoek alles op en mijn vrouwke (toekomstig) zegt dan wat zij er van denkt . Heeft waarschijnlijk ook te maken met het feit dat ik in ploegen werk en dus meer tijd heb , het enigste waar ze zelf voor moet zorgen is dat ze haar droomjurk vindt , de rest kan ik ook wel regelen . Groeten PeterPS : de bouw is ook voor mijn rekening
ik denk gewoon dat bruidjes meer bezig zijn met de trouw als de bruidegom
Mijn man heeft zeker zoveel opgezocht voor onze trouw dan ik en hij heeft het meeste contact gehad met zalen, traiteurs en dj enzo gewoon omdat hij meer tijd heeft dan mij (en ik moest dan gewoon mijn mening geven). Toch is hij absoluut geen "fan" van dit forum en ik denk dat dat gewoon ligt aan het feit dat vrouwen meer nood hebben aan dit soort van delen van ervaringen en tips en "koffieklets"
ik doe meer dan hem ... hij is het soms echt beu als ik weer over den trouw begin maar dit is dan wel vooral omdat ik een week met nachten werk en de andere week soms echt continu de trouw voorbereid :)