Terug naar overzicht
Ik heb geen ervaring met de "wedding bubbles" die je op internet kan bestellen, maar wel met gewone bellenblaas voor kindjes. Mijn zoontje is er verzot op :-) Ik heb nog nooit vlekken gehad, op geen enkele stof. Ik heb zelf ook bellenblaas gekocht om aan de kindjes uit te delen, maar in plaats van die wedding bubbles, heb ik gewone bellenblaas gekocht. Bij Hema kost die 50 cent per stuk, en daar zit meer in dan die mini flesjes die je op internet vindt. Bovendien zijn die volgens mij iets handiger om vast te houden en blazen, omdat het handvat veel groter is. Ik heb dan zelf labels gemaakt met onze namen en die erover geplakt om ze te personaliseren en dat ziet er leuk uit. Mijn zoontje vond het alleszins geweldig en heeft zijn flesje al opgeëist
Hey Letizia,wij hadden op internet kleine bellenblaasjes besteld en deze gebruikt bij het buitenkomen van de kerk.Er stond op internet bij dat deze geen vlekken maakten en dit was effectief ook zo.We hebben allemaal toffe reacties hierop gehad en het heeft hele leuke foto's opgeleverd.Als je wil kan ik je wel eens een paar foto's doormailen en eens kijken vanwaar ik de bellenblaasjes had.Groetjes en nog veel plezier met het voorbereiden!Els
Hoi Els,Wil je deze naar mij ook eens opsturen? Had ook wat vooroordelen ivm met vlekken willems_nancy@telenet.beDank u
Wij hebben ook zoals Gitte de gewone bellenblazers genomen voor de kindjes en geen problemen mee gehad en ze hebben heel dicht op mijn kleed zitten blazen (had wel een paars kleed, maar ik veronderstel dat het met een wit of ivoor kleed ook wel hetzelfde effect zal hebben).Wij hadden die met de Disney thema's, veel leuker dan zo'n klein hartje ofzo voor de kindjes kwamen van wij www.lobbes.nl
@ Els: Zou je me de foto's willen mailen, dan heb ik een idee van het effect. En zou je nog kunnen terugvinden waar je ze kocht? Mijn adres is letizia.dg@hotmail.com.Aan de anderen ook al super bedankt voor de reacties! Nu ben ik al wat geruster :) en weet ik waar te beginnen zoeken.Letizia
Bij ons zouden we ook de bellenblazers nemen dus naar mij mag je ook wel foto's sturen als je wilt.hilde_schelles@hotmail.comBedankt!
hey! idem hier...kan mij ook een fotootje gestuurd worden? ben ook erg benieuwd naar het effect...kathleen.wouters@gmail.combedankt!!