Nu Online
Momenteel zijn er 229 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagplanning

9-3-2012 9:26:25
ik geraak nie echt door aan mijn planning
wij trouwen om 14.30u in het gemeentehuis, dat duurd een halfuur hebben ze mij gezegd, daarna zouden we foto's op locatie gaan nemen, hoe lang trek je daar voor uit? 2u?
ik dacht om 17u toe te komen in de feestzaal bij de rest van de suite
maar de andere gasten worden maar uitgenodigd op 19u
en is er dan receptie van 1u voor suite en andere gasten
dus zit ik eigenlijk met een gat van 2u
hoe kan ik dit het beste oplossen?

tamara 7/9/2012

Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 633

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik9-3-2012 9:42:37

Hoi Tamara,

Het gemeentehuis kan altijd wat uitlopen,er zullen zeker mensen komen kijken naar jullie en mss wel kindjes die iets komen afgeven dus reken daar maar een uurtje voor,ook daar worden dikwijls foto's genomen. 2 uurs voor de foto's kan wel maar als je verschillende locatie's aandoet kan je best wat meer tijd regelen. Als je dan rond half 6 aankomt aan de feestzaal kan je nog wat familiefoto's laten nemen,zelf rustig iets drinken met de familie,jezelf wat opfrissen of bijsminken voor de receptie begint...en gewoon even rustig genieten..wij hebben hetzelfde uur en zo heb ik het voorzien dat alles rustig verloopt en dat je zelf ook wat kan ontspannen en tijd besteden aan familie voor het grote feest begint..wel hebben we voor de kindjes een springkasteel gehuurd zodat ook zij zich zeker amuseren..

Veel succes met je planning..

Groetjes

Lotte
26-5-2012
 Meld misbruik9-3-2012 9:44:36

Hallo,

vind persoonlijk een receptie van 1 uur nogal kort. Bij ons is die 2u30.
We denken maar aan de mensen die zich voor een korte tijd helemaal opdirken.
Misschien de receptie iets langer. Wij voorzien wel extra tijd voor ons, om er even tussen uit te zijn en te verfrissen.
Veel succes met de verdere planning!!

tamara 7/9/2012

Meld misbruik9-3-2012 10:36:50

lotte, de receptie is voor iedereen, en die blijven dan ook eten, persoonlijk vind ik dan 1u lagn genoeg

Lotte
26-5-2012
 Meld misbruik9-3-2012 10:42:05

Sorry, bij ons komen er dan extra mensen.
Wij zitten met veel verschillende groepen.
Inderdaad leuker als het dezelfde personen zijn.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...