Terug naar overzicht
Hey,wij hebben ook beide bezocht en hebben onze feest vastgelegd in Hof Ter VeldenBij 't Oud gemeentehuis een prachtige tuin en ligging, aan de oever van de schelde... maar de zaal kon mij niet beamen. Te donker en drukkend gevoel. Dit is echter eigen mening hé :)Hof ter Velden prachtige tuintjes, grote parking, enthousiaste ontvangst met alles op en aan, leuke zaal...qua prijs lagen alle zalen die wij bezochten redelijk dicht bij elkaar... In Hof Ter Velden betaal je wel nét dat ietsje meer door de huurprijs van de zaal zelf, maar dat hadden wij er dan voor over!Wij hebben ook bezocht- Scheldehof in Schoonaarde- Hof Ter Meyghem in Oudegem
Onze feest was in Hof ter Velden en wij zijn zeer tevreden. Prijs-kwaliteit zeer goed! Iedereen was laaiend enthousiast over het eten, bediening en het dansfeest (maar dat laatste hangt natuurlijk af van de DJ die je gaat kiezen) Zoals Heidi zegt, zijn de tuinen heel mooi en is er een grote parking. Er is ook een speeltuin aan. 't Oud gemeentehuis ken ik niet, dus een vergelijking kan ik niet maken. Succes met de keuze!
Heyhey,Wij zijn van Aalst en kennen 't Oud Gemeentehuis en Hof ter Velden zeker en vast maar hebben zelf gekozen voor Salons Caipirinha in Merelbeke :-). Salons 't Oud Gemeentehuis hebben wij persoonlijk niet bezocht tijdens onze zoektocht naar een feestzaal aangezien al een nicht, een neef en een bevriend koppel van ons daar recentelijk getrouwd zijn en wij wouden iets "nieuws" :-). Wel kan ik zeggen dat de trouwfeesten daar zeker en vast in orde waren :-). Hof ter Velden hebben we wel bezocht en alle pluspunten die Heidi vermeldt zijn zeker en vast waar maar wij hebben toch niet voor deze zaal gekozen omdat er 1) meerdere feesten tegelijkertijd konden plaatsvinden en 2) mijn vader daar reeds een aantal keer muziek heeft moeten draaien en er toen toch wel wat problemen waren met de geluidsinstallatie (boven een bepaald aantal decibels valt alles gewoon zonder waarschuwing uit). Dit laatste kan wel ondertussen reeds verholpen zijn maar wij wouden het niet riskeren :-).Andere zalen in de regio zijn:* Salons Roskam in Merelbeke;* Geuzenhof in Wetteren/Massemen;* Snip in Aalst;* Caelberg in Aalst;* De Waerboom in Groot-Bijgaarden;Groetjes!Evelien
Dag Evelien,Ik ben ook van Aalst en ben op zoek naar een mooie zaal dat vrij is van traiteur. Als jij er kent, shoot :-)Alvast bedanktGroetjes,Sara