Terug naar overzicht
hallo Katrien. Ik denk dat deze zaal vorige week op tv was in "zo zijn wij getrouwd". misschien kan je deze heropvragen. groetjes sofie
Grote Stove vind ik niet zo gezellig, ik ben er paar keer geweest voor communie. Ik vind het niks, tis natuurlijk niet hetzelfde als voor huwelijk ... . Btw eten vind ik er ook niet lekker. Ik zou eerder voor Torhout gaan, al veel goeie reactie gehoord.Groetjes en veel succes!Annelies
Heyla, wij trouwen in De Grote Stove en ik moet zeggen dat ik de locatie erg mooi vind. Wij zijn er al reeds gaan eten en iedereen vond het toch lekker. Wij hebben wel van andere mensen positieve zaken gehoord.Het Gravenhof vind ik minder qua ligging (aan een drukke baan) en qua zaal maar het eten is wel goed.Stefanie
tzijn wel 2 uitersten natuurlijk ga je voor het moderne lounge of voor het landelijk romantiek van beiden goede dingen hoort zowel of organisatie als eten
We hebben beslist, 't wordt De Grote Stove. We vinden ze allebei heel mooi. De Grote Stove is praktischer omdat het dichter is. Onze ceremoniemeester heeft ook alleen nog maar goeie dingen gehoord.