Nu Online
Momenteel zijn er 271 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kids op het avondfeest.

9-3-2012 11:37:08
Hey,

Het gaat hier eigenlijk over een praktisch probleempje.
Wat doen jullie met jullie kids op het avondfeest??

Onze dochter zal op het moment van ons feest juist 3jaar zijn. Natuurlijk wil ik haar er zo lang mogelijk bij maar wat als ze moe wordt??
Aan iemand vragen om haar te komen halen en bij hun te slaap leggen zal niet lukken want iedereen zal op ons feest zijn . Mijn moeder zal haar wel het meeste ontfermen over haar tijdens de dag maar mijn moeder kennende zou zij haar opofferen en zeggen dat ze wel met de kleine naar huis gaat. Natuurlijk zou ik dit willen vermijden.
Iemand ideeen of hoe doen jullie dat?

Groetjes

Mieke
27-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 21 | Gelezen: 652

Inge
10-8-2012
 Meld misbruik9-3-2012 11:43:43

Ik heb juist het zelfde probleem als u waar ik ook nog een oplossing voor moet zoeken. En dan is heel moeilijk want echt iedereen is bij ons op de feest.

Stefanie
15-7-2013
 Meld misbruik9-3-2012 11:44:03

hallo,

Bij sommige feestzalen is er ook een apart zaaltje,
waar je ze misschien kan laten rusten.
Als je dat ziet zitten natuurlijk.

groetjes

Stefanie
15-7-2013
 Meld misbruik9-3-2012 11:46:34

aja, vergeten.
Het is wel handig als je dan een reisbedje bij de hand hebt.

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik9-3-2012 11:57:15

@ Stefanie : heb daar ook al aan gedacht maar ik weet niet of er een aparte ruimte is in de feestzaal waar ze zou kunnen liggen. Zal het eens moeten navragen.
Al denk ik dat ik niet echt op mij gemak zal zijn mocht ze daar liggen slapen. Het lawaai alleen al en het is geen vaste slaper

Stefanie
15-7-2013
 Meld misbruik9-3-2012 12:06:37

Anders kan je misschien overleggen met een babysit ofzo, zou je dan meer op je gemak zijn. Is er echt niemand die je kent, die je kunt vertrouwen? Of misschien bij een mama van een klasgenootje?

sofie
21-7-2012
 Meld misbruik9-3-2012 12:08:36

hallo Mieke.
hier hetzelfde probleem. Wij gaan hem gewoon zolang laten meefeesten als da kan.
en als hij de volgende dag moe is of weinig geslapen heeft, dan zal hij da wel inhalen de volgende dagen. we zien wel.

Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik9-3-2012 12:34:27

Hey,
wij hebben een vriendin die beloofd heeft heel de dag naar de kinderen te zien. Super dus!
Anders zouden wij vanaf nu "regelmatig" een babysit van de bond laten komen. En altijd dezelfde, zodat de kinderen die ook echt leren kennen. En die babysit dan ook vragen op het avondfeest, maar dan echt als babysit. We zouden de babysit dan met de kinderen naar ons thuis (of m'n (schoon)ouders thuis) brengen als de kids moe worden.

Katrien

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik9-3-2012 12:35:58

Ons dochter zal anderhalf zijn. Mijn moeder ontfermt zich over haar, en als ze te moe wordt gaat zij met haar naar hun huis waar ons dochter zal blijven slapen. Mijn moeder heeft sowieso een slechte rug en zou toch niet blijven voor het eigenlijke feest, wel zou ze graag de openingsdans zien dus vingers kruisen :D Haar in de feestzaal laten slapen zou ik nooit kunnen, 'k zou de hele tijd gaan kijken of ze daar nog ligt ;D Een vreemde babysit nemen zou ik ook niet kunnen, dat hebben we ook nog nooit gedaan... Maar jullie dochter is wel wat ouder, misschien dat dat wel een goed idee is? Is er een bond voor babysits in je buurt, misschien eens gaan kijken of het je aanstaat?

Gitte
14-4-2012
 Meld misbruik9-3-2012 12:36:59

Ons zoontje mag blijven zo lang hij wil (en kan) en gaat dan met een babysit (die heel de dag meegaat) naar het hotel waar we allemaal overnachten.
Bij ons is er wel een aparte ruimte, maar aangezien we toch op hotel overnachten, sturen we ze ineens naar ginder, dan moeten we hem niet terug wakker maken als we zelf naar huis gaan.

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik9-3-2012 13:12:51

Bij onze beste vrienden was er 's avonds een babysit die zich over hun zoontje (toen 1,5 jaar) ontfermd heeft tijdens het huwelijksfeest. Hij kon toen slapen in een zaaltje naast de feestzaal en was zo toch niet alleen...

tatjana
6-4-2012
 Meld misbruik9-3-2012 13:18:09

Hangt natuurlijk af of ze nu al gemakkelijk laat kan opblijven en of je ze s'morgens lang kan laten slapen, maar anders een weekje voor de trouw haar dag nachtritme beetje ombouwen elke dag 15 a 20 min.later in bed. Dat ze zo lang mogelijk kan blijven. Wij nemen onze zoon mee met pak en zak, wij hebben eigenlijk geen babysit maar als hij moe is en er gaat iemand naar huis geven we hem mee.(hebben wel al bij enkele mensen geinformeerd of dit ok is maar die dag zal er toch niemand iets durven weigeren. Wij zullen hem ook een week voor de trouw later laten opblijven, maar onze zoon is dan wel ietsje ouder. En anders inderdaad een babysit bijvragen of opbellen wanneer ze moe word. Veel succes

Marijke
6-7-2012
 Meld misbruik9-3-2012 14:13:05

Ons jongste kindje zal dan net 8 maand zijn, hij zal er ook enkel bij zijn op het gemeentehuis, daarna gaat hij bij een collega van mijn mama (die ik zelf ook goed ken). Onze andere kinderen (dan 5, 8 en 10.5) blijven gewoon op het feest, onze meisjes van 5 en 8 gaan mee met oma dus ik denk dat zij wel naar huis zal gaan als ze echt moe worden, alhoewel ik denk dat ze het zeer lang gaan volhouden. Voor onze zoon hebben we nog niet echt een oplossing, ik denk dat hij zal meegaan met één van mijn schoonbroers, maar hij is een echt avondkind dus voor hem zie ik geen problemen.

Misschien gewoon een babysit zoeken zodat je kind lekker kan slapen in z'n eigen omgeving, want die van mij zouden in een appart zaaltje nooit een oog dichtdoen.

groetjes

veronique
30-6-2012
 Meld misbruik9-3-2012 15:37:56

wij hebben een hele dag 2 babysits mee voor onze 2 zoontjes, 3 en 5 jaar en ze gaan na de openingsdans (als ze nog niet in slaap gevallen zijn) naar huis met hen.
ze kunnen blijven slapen in het hotel van de zaal, maar dan is iedereen weer vroeg wakker en thuis slapen ze nog altijd het best.

Sabrina
8-6-2013
 Meld misbruik9-3-2012 16:23:59

Bij ons gaan ze waarschijnlijk zo lang mogelijk meefeesten en brengt mijn moeder ze dan naar een klasgenootje van de oudste (haar beste vriendinnetje) als ze moe zijn of worden. Ons dochtertje zal dan 5 jaar zijn. Onze zoontje zal dan 4 jaar zijn en gaat gewoon mee.

melisa
1-6-2012
 Meld misbruik9-3-2012 22:44:25

hey,
Ik heb het er ook moeilijk mee wat te doen met mijn kindjes.
Maar mijn broer is in september getrouwd en mijn kindjes zijn tot het einde gebleven ik had hun reisbedje meegenomen en ze hebben geslapen door de muziek en al als ze moe zijn dan slapen ze. Maar nu ikzelf trouw vind ik het ook heel moeilijk mijn kindjes zijn tegen de trouw bijna 5j ,3j en 7 maand. maar ik heb wel het geluk dat we bij de zaal een apart zaaltje hebben om de kindjes slapen te leggen maar ik ben zo een controlefreak als het om mijn kindjes gaat dat ik nu al weet dat ik nie op mijn gemak ga zijn. we zullen wel zien de dag zelf.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik9-3-2012 23:38:31

ik heb een babysit geregeld. in de zomer zal zij geregeld babysitten op hayden zodat hij haar gewoon wordt (nu hayden is wel super gemakkelijk om ergens te blijven slapen is heel sociaal) zij gaat met ons mee van smorgenstot na de 2de receptie +-20u gaat zij met hem naar ons of haar huis(staat nog niet vast) waarom zo vroeg ik wil hayden het niet aandoen om zo lang aan tafel te moeten, te meer er geen andere kinderen zullen zijn mijn neefjes gaan ook mee met de babysit . hayden zou het dansen wel leuk vinden maar ons kindje is zo van ik ben moe en dan wil ie dus echt naar zijn bedje gaan ,geen overtuigen aan . Het is ook wel een lange dag wij zijn dan al van 9u op baan .Waarom een echte babysit omdat als familie elk om beurt er voor gaat kijken zal het uiteindelijk toch weer ik zijn die voor hem zorgt niet dat dit zo erg is maar op zon avond gaat dit allemaal niet zo gemakkelijk . Aja mijn zoontje is tegen dan 4 jaar oud

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik10-3-2012 0:17:39

Mijn schoonouders hebben een mobilhome en deze hebben ze meegebracht en vlak naast de deur van de zaal mogen parkeren
Vanaf onze dochtertjes moe waren de jongste(2jaar)het vlugst en vlak voor de openingsdans onze dochter van 4jaar.
We hebben ze dan te slapen gelegd in de mobilhome en geregeld gingen mijn schoonma en mijn vriends stiefpa geregeld kijken of ze nog mooi lagen te slapen
Wij hebben gelukkig nog goede slapertjes dus geeft dit geen probleem gegeven

groetjes

Sarah
12-5-2012
 Meld misbruik10-3-2012 1:03:08

Ons zoontje gaat na de eerste receptie (19u) naar huis, een kennis komt naar onze receptie en neemt hem daarna mee naar huis, hij is dan al van 's morgens een hele dag met ons mee en zal tegen dan wel doodop zijn. Voor hem is die dag ook supervermoeiend dus ik vond het beter om hem tegen dan naar huis te laten gaan, hij ligt hier in de week/weekend ook om 20-21u in zijn bedje.

Karen
18-8-2012
 Meld misbruik10-3-2012 10:39:15

Wij geven speciaal omwille van de kindjes een namiddagfeest. Tegen 21u is het feest afgelopen en gaan de kindjes mee met mijn ouders en hebben wij nog een lange huwelijksnacht! Trouwens mijn dochter van 4 1/2 kijkt zo uit naar die trouw dat ik haar dat echt niet kan aandoen van vroeger naar huis te moeten maar veel langer dan een uur op 21u kan ze toch niet wakker blijven.

wendy
26-5-2012
 Meld misbruik11-3-2012 21:45:08

Ons zoontje (1j) gaat bij de onthaalmoeder logeren. Ben heel blij dat ze dat zag zitten, want het is de enige persoon die hij goed kent die niet op ons feest zal zijn.

Lies
21-4-2012
 Meld misbruik11-3-2012 22:32:34

Hier ook onze vaste babysit die die dag voor onze kids zal zorgen en blijven slapen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...