Nu Online
Momenteel zijn er 308 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verdorie! Terug aan het twijfelen...

9-3-2012 12:56:49
Mijn schoonzus zei dat Maleisië nog mooier is dan Bali...Ik weet echt niet meer wat te kiezen, en mijn toekomstige is met alles akkoord...

Ellen
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 653

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik9-3-2012 13:12:16

Ellen, ik ben op nog geen van beide plaatsen geweest maar Bali lijkt me wel romantischer en meer honeymoon dan Maleisië als ik zo even enkele websites afloop.
Gelukkig is het een dilemma over een heel leuk iets. Succes met de keuze!
groetjes
Rebecca

Ellen
1-9-2012
 Meld misbruik9-3-2012 13:13:00

Goh, het is inderdaad over iets leuk...Maar je gaat maar een keer op huwelijksreis, en ik wil dat hij perfect is :)

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik9-3-2012 13:14:49

Dat begrijp ik! Wij hebben ook lang getwijfeld maar zijn er nu (denk ik ) uitgeraakt.
Het is ten slotte een prachtige afsluiter van een super dag.

Eva
23-3-2012
 Meld misbruik9-3-2012 13:16:22

Tossen, dan hoef je niet te twijfelen ;D

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik9-3-2012 13:47:35

Hallo,

Om te beginnen, een reis is heel persoonlijk, als je aan 10 mensen vraagt wat hun mooiste bestemming is heb je 10 verschillende antwoorden. Dus het is vrij normaal dat je schoonzus haar favoriete bestemming boven Bali verkiest. Maar jullie gaan op reis, en als jullie voor Bali gekozen hebben moeten jullie dit doen.

Bali, Maleisië,... daar is het toch altijd goed... je bent op reis, romantisch met jullie tweetjes... Dus wat het ook wordt, dit zal sowieso een reis zijn die jullie niet snel zullen vergeten.

Als je echt twijfelt kan je misschien een keuze proberen te maken op bv. de prijs, de accomodaties, de activiteiten,...

Groetjes
Annelies

clara
1-9-2012
 Meld misbruik9-3-2012 14:22:37

wij hebben ook de keuze moeten maken tussen bali en maleisie. Mijn vriend wou maleisie omdat dit minder toeristisch is en kuala lumpur een prachtige stad is, waardoor je natuur aan city en cultuur kunt koppelen. Ik heb uiteindelijk toch een beetje doorgedrukt voor bali. Bali is uiteraard veel kleiner, waardoor we bijna het hele eiland kunnen bezoeken op de korte periode dat ik maar verlof heb gekregen. In maleisie ligt alles verder uit elkaar waardoor we meer keuzes zouden hebben moeten maken tussen wat wel en wat niet.

Dus als je niet houdt van te toeristisch en veel tijd hebt, dan zou ik maleisie doen. Hou je meer van een gemakkelijkere reis, waarin je diversiteit hebt op een korte afstand, zou ik Bali doen. Maar is uiteraard maar een persoonlijke mening :)

Ellen
1-9-2012
 Meld misbruik9-3-2012 14:48:18

Hey, bedankt voor jullie reacties! We hebben twee weken vakantie, dus met twee dagen onderweg zijn ervan afgetrokken, schieten er al maar twaalf dagen over :)

Ik zou de hele wereld willen zien...maar het is waar, op beide plekken zal je sowieso wel goed zitten, en zolang we ook kunnen genieten van elkaar, kan het niet mislukken zeker?

An
5-5-2012
 Meld misbruik9-3-2012 18:24:48

Hey, ik ben in oktober naar Maleisië geweest en wij hebben drie weken rondgetrokken. als je echt lekker aan het strand wilt liggen, dan denk ik dat je beter Bali kiest. Maleisië is inderdaad nog niet zo toeristisch en alles ligt er idd wel ver uit elkaar. je moet wel wat binnenvluchten nemen, als je wat afwisselende dingen wilt zien. zo een binnenvlucht kost vaak wel maar 25 euro en je moet daar maar een half uur op voorhand zijn, dus je verliest er niet veel tijd mee. Kuala lumpur vonden wij echter wel een hele lelijke stad, nogal vuil, veel te druk enzovoort, Signapore daarentegen (ligt aan Maleisië) vonden wij een superleuke stad, heel groot, veel te zien, maar toch heel proper en overzichtelijk en vol met leuke plekjes waar je iets kon eten of drinken. dus als je voor Maleisië zou gaan en je wilt graag beginnen of eindigen in een grote stad dan zou ik kiezen voor Signapore ipv Kuala Lumpur. Maar qua budget zit je er wel altijd goed, het is daar supergoedkoop, zowel om te overnachten als om te eten, zo hebben we eens voor 13 euro voor vier personen verse krab en gamba's op de bbq met rijst en groenten gegeten, echt heerlijk. als je een paradijslijk eiland zoekt met palmbomen, helderblauw water (ideaal om te snorkelen), dan moet je op Tioman Island zijn.
Veel succes met je keuze!
xxx

stefanie
8-11-2012
 Meld misbruik10-3-2012 10:50:22

deze 2 landen zijn namelijk super als je wilt rondtrekken , wij hadde deze landen ook in gedachtzen
Tot we hoorden dat dit super is om rondreizen te doen , en daar hebben wij absolut geen zin in op onze honnymoon in n ovember.
Dus eens rondgeluisterd en gezocht en uiteindelijk zijn we bij mexico beland en de reis hebben we al vast gelegd it wordt onze droomreis voor het huwelijk (mss wel iets duurder)
Maar is goed om een paar excursies te doen maar ook om plaatselijk zaken te doen en natuurlijkzeker om een paar dagen all inn te kunnen genieten aan het zwembad aan het hotel of op het prive strand

Charlotte
25-5-2013
 Meld misbruik20-3-2012 12:13:48

KIEZEN VOOR MALEISIE

Ik reis jaarlijks naar Bali, omdat mijn familie daar woont. Iedereen heeft zo'n droombeeld over Bali als honeymoon bestemming, maar dat is het allesbehalve!

Het is een vuil land, de stranden zijn bijna allemaal bruin of zwart, enkel in het zuiden heb je een paar witte stranden, maar eens daar heb je precies het gevoel dat je in Blankenberge op strand zit, publiek strand met andere woorden.

Maleisië is veel exotischer, witte stranden en een verscheidenheid aan honeymoon plaatsen. Bvb langkawi, pangkor laut, enzo!

Ik spreek als ervaren reiziger en profesional in toerisme!

Ik ben zonet verloofd en wij hebben Maleisïë of Seychellen in gedachte :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...