Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dagplanning

9-3-2012 12:58:25
Hallo medeplanners

Wat denken jullie van de volgende planning:

9.30u verzamelen bij ons thuis
10.00u vertrek met bus naar wettelijk huwelijk ( 20min rijden)
10.30u wettelijk huwelijk
11.30u -12.30u middageten vandaar vertrek naar kerk
13u kerkelijk huwelijk
14.30u -15.30u foto's met suite
17.00u begin 1ste receptie
19.30u begin 2de receptie
20.00u begin avondfeest

Wat denken jullie?

Groetjes Femke.

Femke
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 732

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik9-3-2012 13:10:30

Hebben jullie ook een fotomoment voor jullie voorzien?

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik9-3-2012 13:41:14

Hallo,

Je timing 's morgens vind ik persoonlijk nogal krap. Een half uurtje.... niet iedereen is stipt op tijd, hier en daar nog wat foto's trekken. Wij hadden 1 uur voorzien en de ceremoniemeester zei van toch maar anderhalf uur in de planning op te nemen. Dit was net voldoende. Wij hadden wel ook ene mini ontbijtje en een foto's met de suite 's morgens, maar een uurtje zou ik misschien toch voorzien.

Een uur voor het wettelijk huwelijk is misschien wat lang. Dit duurt tussen de 10 en 30 minuutjes... (een beetje reserve tijd inlassen is wel goed, dan heb je nog wat rust tussenin)

Zoals Rebecca al zei, heb je geen fotoshoot voorzien? Enkel foto's met de suite?

Voor de rest zit alles wel goed

Groetjes
Annelies

Femke
8-9-2012
 Meld misbruik12-3-2012 12:04:19

Hallo

Een uurtje is mss inderdaad wel beter Annelies, dat zal ik aanpassen :-)
Wij gaan onze fotoshoot op een andere dag doen omdat ik dat er echt niet meer zie tussen te krijgen.

Dank jullie voor de hulp!

Groetjes Femke.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...