Terug naar overzicht
Hey Sofie,Dit is wat onze ceremoniemeester van de feestzaal rekent:10u: aankomst fotograaf10u10: aankomst Gunter11.00u wettelijk huwelijk11.30u kerkelijk huwelijk12u45 foto's (tot 15u)13.00u à 13.30u Aankomst suite in feestzaal16.00u – 18.00u Receptie19.00u Start avondfeest19.45u Aan tafel22.30u Opening dans23.30u Opening dessertenbuffetHoop dat je er iets aan hebt!GroetjesInge0/09/2006
ziet er volgens mij goed uit hoor. ik heb wel een vraagje,wij trouwen ook op 07/07/07 maar kunnen maar aangiften doen ten vroegste op 27/12/06,hoe kan je dan al zo'n planning maken als je het definitieve uur van het wettelijk huwelijk niet kent?groetjes
Wendy,in sommige steden en gemeenten kan je al een jaar op voorhand het uur vastleggen...Groetjes,Lieve
Hey Wendy,Het uur van ons wettelijk en kerkelijk huwelijk liggen al enkele maanden vast hoor.Ik heb ook al gehoord dat dit in sommige gemeenten niet kan, maar Merchtem is op dat gebied wel een supergemeente. Gelukkig voor ons ;o)Groetjes,Fieke7/07/2007
HoiOns uur ligt ook vast voor onze wettelijke trouw. Ze schrijven ons op in de boek en wie eerst is, krijgt eerst keuze...Maar het is pas definitief 6 maand voor de datum.Volgens mij is dat nipt om op 2 uur te eten... Afhankelijk wat je doet natuurlijk. Stel voorgerecht, soep, tussendoortje, hoofdgerecht... Da
oeps had een verkeerde knop mee...Dan heb je een half uur voor elk item, misschien is het wel haalbaar... Maar het lijkt me nipt, uw feestzaal kan daar allicht beter bij helpen...GroetjesVeroniek20 07 2007