Terug naar overzicht
Hey annelieswij hadden dit ook aan de hand, wij hebben dan gebeld en ze hebbe ons 2uurtjes erna de offerte gemaild.. de man aan de telefoon zei ons dat ze tot over hun oren in het werk zaten.. maar dit is wel al van in december geledenuiteindelijk hebben wij ook geboekt hier dus het is wel te vertrouwen!eenmaal je offerte aangevraagd krijg je even bedenk tijd. ik dacht een dag of 2-3ze raden je ook aan om hier in belgie een vezekering te nemen voor je reis. en ook je eigen treintickets te bestellen wij vertrekken vanuit parijs en als we dat zelf doen zou dat een stuk goedkoper zijn!hopelijk ben je hiermee geholpen!Groetjes Serena
Wij gaan naar de Seychellen met Mauritiustravel. Het duurt inderdaad een tijdje wanneer je van hen hoort, ik had eerst twee mails moeten sturen. Dan hebben ze uiteindelijk wel gebeld en dan gebeurde alles redelijk vlug. Veel mails, veel telefoontjes en je krijgt inderdaad ongeveer 3 dagen bedenktijd. Tot nu toe zijn we wel tevreden, maar we zijn uiteraard nog niet vertrokken.
Hallo, Wij hebben ook geboekt via MauritiusTravel en alles ging eigenlijk vrij vlot. Ik vermoed wel dat dit een vrij drukke periode is voor hen (niet dat ze je daarom moeten laten wachten). Ik zou nog eens contact opnemen... De samenwerking verliep echt vlot, alles was tot in de puntjes in orde... Kortom, wij zijn echt tevereden van deze reisoperator!GroetjesAnnelies