Terug naar overzicht
Zal iets moeilijker worden, om nog iets te vinden, vrees ik.grtz www.discovideo.be
Hallo, wij gingen eerst voor zaal seaven kiezen in Eeklo. Een zeer mooie zaal met veel mogelijkheden aangezien je zelf de aankleding kunt kiezen en dus zelf de sfeer kan creëren die je wilt. De eigenaar is ook een zeer sympathieke man. Allemaal positieve punten dus. Wij haakten uiteindelijk af omdat het met de cateraar niet zo goed vlotte. We kregen nauwelijks reactie. Het kostenplaatje was ook al enorm opgelopen aangezien je werkelijk alles apart moet gaan rekenen: vork, mes, tafelaankleding, glazen,...De zaal lijkt me zeker een aanrader, als je een goede cateraar vindt. Wij kozen uiteindelijk voor het godshuis. En zijn zeer tevreden, een zeer goede service!ps: wij zijn zelf kok aan huis : www.amusemaison.be @discovideo: net eens de website bekeken, had ik dat vroeger geweten!
Kimberley,Huyze de Baere is inderdaad een zeer mooie zaal maar het breekt wel omdat niet iedereen zo samen zit vind ik.Wij doen ons feest ook in het Godshuis (van donderdag geboekt! :-))Ze hebben toch verschillende zalen dus kan je misschien eens een afspraak maken? @ Syrie: er is inderdaad een heel vlotte service, nu ook hopen op een spetterend feest!Kimberley: nog een aanrader is in Merendree (kan nu direct niet op de naam komen) super mooie tuin, en heel lekker eten & super bediening!!!Kasteel van Moerkerke? Shamrock (Tielt)? Ten Dauwe (Aalter)?Succes!!!!
Sparrenhof, EekloHof Ter Beke, DrongenSanderus, Sleidingevrees alleen dat het een beetje laat is op nu gemakkelijk iets te vindenWij waren nochtans supertevreden van Salons Mimosa