TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Melissa
11-8-2012
|
10-3-2012 12:04:36
Als je het wil laten doorgaan zou ik zoiezo zo snel mogelijk een schriftelijke overeenkomst opmaken!!! Stel dat hij zijn kat stuurt de dag van jullie trouw...Ik zou het niet vertrouwen. Ik zou dat ook aangeven in mijn mails, komende week alles op papier, of cancellen.
Je geld is goed, dus de service moet ook goed zijn!
|
|
sofie
24-3-2012
|
10-3-2012 12:30:21
Al eens gebeld?
|
|
Caroline
12-5-2012
|
11-3-2012 8:14:44
misschien kijkt die niet vaak naar facebook? via mail of bellen en nog eens een afspraak maken om alles te bespreken en op papier te zetten. Als je meteen boos wordt en gaat cancellen, vind je mss niemand meer. en het is mss gewoon dat hij niet naar zijn facebook kijkt.
|
|
Patricia
|
11-3-2012 13:16:35
Als het niet goed meer voelt, moet je ze dat laten weten en het cancellen. Dit is jouw dag, en deze extra spanning heb je niet nodig. Maar zoals mensen boven zeggen, misschien kijkt hij niet vaak op Facebook. Zie je berichten op zijn prikbord staan van likes of reacties op anderen? Zo ja, dan zit hij wel gewoon op Facebook, maar ik moet zeggen dat ik niet altijd een melding krijg dat ik een mail heb via Facebook. Onlangs zag ik pas een bericht die al in december gestuurd was, dus Facebook is niet altijd te vertrouwen. Stuur gewoon een mail naar ze en kijk of je daar wel een reactie op krijgt.
Heel veel succes.
Groeten,
Patricia
|
|
Kris
|
12-3-2012 10:41:49
Hallo, Ik zou hen ook even proberen te bellen. In deze tijd van vlugge communicatie vergeten we soms dat er alternatieven zijn :-) Misschien is die persoon even op reis en heeft hij vergeten een "out of office" in te stellen?
|
|
Lieven
|
22-5-2012 13:47:05
Hey, als je toch nog een andere groep zou zoeken, dan kan je steeds even contact opnemen met mij. Wij zijn een coverband die zowel jong als oud steeds aan het dansen krijgt :) meer informatie op www.shift-lock.be groetjes lieven
|
|
Leen
5-5-2012
|
22-5-2012 15:13:41
twas allemaal de stress van de trouw alles is goed verlopen ook met de band
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|