TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
tima
8-9-2012
|
10-3-2012 22:14:18
ja ik heb 6 winkels gedaan ik ben van diksmuide mijn kleed van aalst dit feot is al een vaste grap geworden rond de trouw als ik iet moet halen ist van waar gaat ge nu gaan antwerpen nu ik vind dat dat allemaal nie uitmaakt van waar de jurk komt maar het moet wel inorde zijn. Wacht 1st op het antwoordt van het mailtje is dit niet bevredigend bel dan eens schrijf je vragen al op voorhand op (ook je argumenten ) dan ben je zeker dat ze je niet overdonderen en ophangen voor je antwoord hebt op al je vragen
|
|
Evy
7-7-2012
|
11-3-2012 9:07:34
hey hey,
ik krijg ook al stress hoor, ik moet zaterdag de 17e maart mijn eerste pas gaan doen. Ik zei tegen de mevrouw, jaja ik ga nog tien kilo afvallen hoor. Zegt die mevrouw tegen mij: jaja, dat zeggen ze allemaal, maar we zullen er rekeing mee houden. ze ging ze een klein beetje kleiner laten maken, ik al in volle paniek nadien en al mega spijt van watt ik zei! maar no stress, ondertussen ben ik een kleine 15kg afgevallen, nu ben ik bang dat het te groot gaat zijn! aiaiai! kben is benieuwd, ergens denk ik: sewes is het te groot en gaat het afzakken ofzo en langs de andere kant: stel dat het te klein gaat zijn! amaaaaaaai, twordt nog een spannende week!
|
|
Effie
28-4-2012
|
11-3-2012 20:23:37
Hoi!
Ik heb mijn 1ste pas net gehad en ik snap wel hoe je je voelt. Toen ik mn jurk net aanhad was die ook precies echt nog een stuk te groot, de bandjes waren opeens ook niet meer hoe ik het me had voorgesteld en ik hoop dat ie uiteindelijk niet te lang zal zijn. pfff, We kunnen er alleen maar vanuitgaan dat ze nu de goeie retouches doen, het tegen de 2de pas perfect goed gaan gedaan hebben.
Dus duimen en veel sterkte, het is niet de 1ste keer dat ze dit doen in de bruidswinkel dus ik ga ervanuit dat hun ervaring opweegt tegen mijn schrik dat het niet perfect zal zijn ;-)
Groetjes!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|